Novinky v Google Ads v roku 2021

  Google neustále prichádza s novinkami a inováciami vo svete online reklamy, či už sa jedná o PPC reklamu alebo SEO služby. Inak tomu nebude ani v roku 2021.  Pokračovať bude automatizácia kampaní aj zmeny v zobrazovaní kľúčových slov. Ako bude vyzerať PPC reklama na internete v roku 2021? Spravíme to za vás To by sa mohlo stať novým heslom spoločnosti Google. Automatická optimalizácia kampaní je a naďalej bude veľkým fenoménom tohto roka.  To so sebou prináša výhody, ale aj nevýhody. V minulom roku vstúpilo do online sveta množstvo malých podnikateľov, ktorý začali intenzívnejšie riešiť reklamu na internete kvôli zatvoreným...

Nedarí sa vám zvýšiť návštevnosť vašich webových stránok?

  Presvedčili ste sa o tom, že internet už nie je len zdroj súkromnej komunikácie a zábavy? Rozhodli ste sa využiť jeho výhody v biznise? Robíte dobre, pretože vytvorenie webovej stránky pre vašu firmu je zásadným krokom. Vaša doména predsa slúži ako digitálny výklad, v ktorom sa zákazníci môžu dozvedieť o vás a vašej činnosti všetko dôležité bez toho, aby sa museli pohnúť z miesta a opustiť dnes najbezpečnejší domov.  Samotné vytvorenie webu na úspech v tejto oblasti ale nestačí. Občas budete musieť využiť aj  kvalitné náplne do tlačiarne. Oveľa dôležitejšie však je, zabezpečiť, aby bol pre vašich klientov na...

Ako motivovať zákazníka k nákupu na vašom webe?

  Vymyslenie dobrej dohody a predloženie pútavej ponuky potenciálnym zákazníkom je rozhodujúce pre úspech každého podniku. Vyžaduje si to ale určité znalosti a skúsenosť profesionála. Problémom je, že konkurencia sa z roka na rok zväčšuje a naše originálne nápady tomuto tempu rastu nestačia.  My vám však prezradíme, ako byť aj v tejto oblasti úspešní bez toho, aby ste prišli o všetky svoje úspory a minuli všetky nové tonery v tlačiarni.  Buďte jasní a transparentní Najdôležitejším aspektom akejkoľvek úspešnej ponuky je získanie dôvery zákazníka. Čo presne to ale znamená? Jasne, stručne a presvedčivo informovať o akejkoľvek ponuke, ktorú máte. Internet vám...

Ako na efektívnu reklamu na cenových porovnávačoch?

  Stránky, ktoré sú známe ako cenové porovnávače jednotlivých produktov, sa v poslednej dobe stali mimoriadne efektívnym nástrojom reklamy na internete. Viete, ako z nich vyťažiť maximum?  Už to nie je len Google reklama, cez ktorú môžete efektívne smerovať vašu marketingovú komunikáciu na internete. Do kurzu sa dostali aj známe cenové porovnávače, ktoré si v posledných rokoch získali pomerne silné postavenie.  Na toto dbajte pri reklame na cenových porovnávačoch  Podobné pravidlá, ako pri Google reklame platia aj v tomto prípade. Pokiaľ dokážete vašu reklamu na cenových porovnávačoch ideálne nastaviť, so správnym nastavením môžete dosiahnuť úspech v podobe vysokých konverzií.  Vytvorenie...

Tri tipy pre úspešnú reklamu na internete

  Promotion (reklama) je súčasťou marketingového mixu a nevyhnutnou podmienkou, ako uspieť na trhu s produktami či službami, ktoré v rámci svojho podnikania poskytujete. V roku 2020 sa v prípade reklamy môžeme rozprávať v podstate výhradne len o internete, pretože aj dáta jasne potvrdzujú, že on-line reklama je z pohľadu vynaložených investícií a veľkosti zásahu výrazne pred klasickými formami inzercie v časopisoch, televízii či na billboardoch. Prinášame tri tipy na úspešnú internetovú reklamu. 1. Ciele a súčasný stav Reklama by nemala byť len o pocitoch, ale aj o faktoch a dátach. Jednou z prvých vecí je podrobná analýza súčasného stavu. Ak sa ako firma chcete niekam dostať, musíte najprv poznať bod, v ktorom aktuálne ste. S tým...

Ako si môže vaša firma vytvoriť dobrú online reputáciu

  V dnešnej dobe a v digitálnom svete môžete nájsť takmer všetky informácie na webe. Z tohto dôvodu sa čoraz viac ľudí a firiem snaží vytvorením originálnej webovej stránky medzi obrovskou konkurenciou vyniknúť. Vizuálne príťažlivý web však nie je všetko, je dôležité, aby bol pravidelne aktualizovaný a na konkrétne cieľové publikum aj správne zacielený. Ako to dosiahnuť? V prvom rade nesmiete zabudnúť na spoľahlivý fulfillment pre e-shopy, aby sa tovar z obchodu dostal na správne miesto včas a v požadovanej kvalite. Pokiaľ ale nemáte dobre vytvorený obsah a neviete zaujať, veľa toho zákazníkom nepredáte. Mali by ste preto na svojej...

Mobilná aplikácia pre Váš biznis

  MCommerce je čoraz žiadanejší, posledné štatistiky ukazujú, že vyše 65 % Slovákov svoje mobilné zariadenia využívajú aj ako prostriedok na nakupovanie cez internet. Svojimi praktickými funkciami môže byť mobilná aplikácia pohodlná a praktická nielen pre užívateľov, ale aj pre majiteľov aplikácie. Prečo vlastne mať mobilnú aplikáciu, prečo nestačí webová stránka? Rýchly a jednoduchý online prístup k ponuke pre zákazníkov Pohodlná komunikácia medzi zákazníkom a prevádzkovateľom mobilnej aplikácie (napr. volanie alebo posielanie správ priamo z aplikácie, objednávka cez mobil) Push správy (zadarmo), vďaka ktorým môžete posielať kedykoľvek krátke správy Vašim užívateľom ohľadom akcií, alebo s iným obsahom, ktoré si prečítajú...

Poznáte výhody použitia reklamných bannerov?

  Reklamy sa môžu robiť rôznymi spôsobmi, ale bannery sú jednou z tých najlepších alternatív, ako osloviť vaše publikum bez veľkej námahy. Umiestňovanie reklám do komerčných a tlačových médií môže byť komplikované a drahé. Mnoho organizácií preto považuje veľké reklamné a väčšinou v exteriéri umiestnené bannery za lacné a populárne riešenie. Sú pútavé, silné a odolné a pre vaše podnikanie skutočne výhodné. Poďte sa spolu s nami pozrieť na to, prečo? Jednoduché prispôsobenie Originálne reklamné bannery umožňujú prispôsobenie vašej reklamy podľa konkrétnych potrieb. Môžete nimi propagovať logo, farby a použiť na paneli jedinečné vzory, ktoré môžu predstavovať akýkoľvek koncept, ktorý...

Zabudnite na vlastný obchod a predávajte na Amazone

  Každý online predajca sníva o úspešnom podnikaní, v ktorom záujem o jeho produkt neustále rastie. Napriek tomu, že výhody internetu sú obrovské, nie všetkým sa ich darí na tento účel naplno využiť. Máme pre vás niekoľko dôvodov, prečo by ste to mali skúsiť na celosvetovo známom Amazone. Amazon má čísla Amazon je obrovské nákupné online trhovisko, ktoré denne navštevuje niekoľko miliónov ľudí z celého sveta, vďaka čomu dosahuje zisk niekoľko miliárd dolárov ročne. Prečo by ste to nemohli využiť a stať sa súčasťou tejto online platformy aj vy. Stačí si na založenie účtu a úspešný predaj na Amazone najať...

Tri chyby, ktoré možno robíte so svojimi marketingovými údajmi

Podnikanie na internete je jednoduché, pretože tu máte k dispozícii množstvo potenciálnych zákazníkov. S nimi sa ale zvyšuje aj počet údajov, ktoré musíte vedieť spracovať. Ak vám to nejde, prichádzate o podstatnú časť zákazníkov, čo si ako podnikateľ dovoliť zrejme nemôžete. Aké je riešenie? Skúste osloviť dobré call centrum v Bratislave, ktoré vám s vašou databázou pomôže. Údaje sa stali pre obchodníkov dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Nielen preto, aby lepšie porozumeli zákazníkom a ich cestám, ale vedeli si aj vytvoriť, spustiť a aplikovať do praxe oveľa viac relevantnejšie kampane a správy, ktoré odhaľujú výsledky ich marketingového úsilia. Ak sa vám...