Tri chyby, ktoré možno robíte so svojimi marketingovými údajmi

Podnikanie na internete je jednoduché, pretože tu máte k dispozícii množstvo potenciálnych zákazníkov. S nimi sa ale zvyšuje aj počet údajov, ktoré musíte vedieť spracovať. Ak vám to nejde, prichádzate o podstatnú časť zákazníkov, čo si ako podnikateľ dovoliť zrejme nemôžete. Aké je riešenie?

Skúste osloviť dobré call centrum v Bratislave, ktoré vám s vašou databázou pomôže. Údaje sa stali pre obchodníkov dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Nielen preto, aby lepšie porozumeli zákazníkom a ich cestám, ale vedeli si aj vytvoriť, spustiť a aplikovať do praxe oveľa viac relevantnejšie kampane a správy, ktoré odhaľujú výsledky ich marketingového úsilia.

Ak sa vám to celé nedarí, nemáte v tíme zrejme odborníka a robíte niektoré z týchto chýb.

Vaše údaje sú v zlom stave

Než začnete očakávať dobré výsledky predaja, budete potrebovať správne základy, na ktorých budete potom stavať. Nemôžete predsa robiť správne rozhodnutia, ak ich zakladáte na zlých údajoch.

Príprava je kľúčová, čo znamená, že marketingová databáza musí byť čistá a presná. Plná zákazníckych profilov, ktoré sú naopak neúplné, duplikované a naplnené chybnými informáciami, znamená katastrofu pre všetky vaše plány, ktoré musíte urobiť, aby ste poskytli vhodné odporúčania.

S kvalitným telemarketingom, ktoré vám dokáže poskytnúť kompletné portfólio služieb v najlepšej kvalite, sa dokážete mnohých chybám a zle nastaveným veciam vyhnúť. Používate nesprávne nástroje

Dá sa to ale zmeniť! Najlepšie je začať presne identifikovať, aké sú vaše potreby a čo chcete, aby vaše použité marketingové nástroje dosiahli. Či zbierajú všetky potrebné údaje, umožňujú vám analyzovať a dostať sa do hĺbky alebo vám poskytnú jednotný pohľad na vašich zákazníkov?

Na základe daných skutočností potom musíte zvoliť a použiť vhodný marketingový nástroj, s ktorého výberom by vám mal pomôcť marketingový špecialista.

Používate nesprávne metriky

Ak ste si našli vhodný nástroj na zbieranie potrebných údajov, potrebujete ich následne aj správne vyhodnotiť. V tom vám pomôžu správne metriky. Vďaka nim budú všetky cenné údaje a informácie pripravené na analýzu a meranie.

Dôležitejšie sú metriky, ktoré boli zosúladené s hlavnými kľúčovými ukazovateľmi výkonnosti reklamy a ukazujú, čo chcete naozaj vedieť. Takýmto nástrojom na meranie môže byť opäť univerzálny telemarketing, ktorý dokáže zistiť napríklad aj to, komu a ako sa nová potlač hrnčekov zapáčila a čo všetko je nutné urobiť, aby bol výsledný efekt ešte lepší. Vyskúšajte!