Online kurz – kreatívny copywriting

 
kompletny-kurz-kreativneho-copywritinguKompletný kurz kreatívneho copywritingu je online video kurz a pokrýva kreatívny copywriting od A po Z.

Je vhodný pre začiatočníkov aj pre tých, ktorí sa copywritingu už venujú a chcú získať ďalšie vedomosti alebo si rozšíriť obzory a praktické zručnosti.

V “Kompletnom kurze kreatívneho copywritingu” s lektorom Ondrejom Součkom sa naučíte všetko, čo potrebujete poznať, aby sa z vás stal úspešný copywriter.

Kurz je vhodný pre úplných začiatočníkov, ktorí sa chcú venovať kreatívnemu copywritingu buď v agentúre, alebo na voľnej nohe, ale aj pre skúsenejších, ktorích copywriting živí a chcú získať ďalšie znalosti a rozšíriť si tak svoje obzory. Kurz je tiež vhodný pre všetkých, ktorí sa s kreatívnym copywritingom stretávajú vo svojej práci i osobnom živote, napríklad v marketingu alebo obchode.

Čo sa v kurze kreatívneho copywritingu sa naučíte ?

  • Ako sa stať kreatívny copywriter vrátane toho, ako sa dostať do reklamnej agentúry a ako úspešne pôsobiť ako freelance kreatívny copywriter
  • Ako musí kreatívny copywriter postupovať, aby dokázal naplno využiť koncepčné, kritické aj out of box myslenie
  • Ako písať reklamné texty od headline, cez direct maily a posty na sociálne siete po scenáre televíznych reklám
  • Ako sa stať kreatívnym lídrom a kreatívnou autoritou bez ohľadu na funkciu, ktorú máte momentálne na svojej vizitke

Lektor kurzu pripravil aj unikátnu “video príručku”, ktorá pokrýva kreatívny copywriting od A po Z. Kurz je komplexný a dozviete sa aj veľa praktických rád, ktoré vám pomôžu tento nádherný odbor vykonávať na 100%.

Tento kurz je jediný, ktorý sa v ČR zaoberá výlučne kreatívnym copywritingom a zároveň aj spôsobom, ako sa týmto špeciálnym oborom copywritingu môžete živiť. Ondřej Souček v kurze odhaľuje a učí všetko, čo sa dozvedel počas svojej úspešnej, takmer dvadsaťročnej praxe. Rovnako úspešným alebo ešte úspešnejším kreatívnym copywriterom sa teraz môžete stať aj vy.

Niečo o lektorovi: Ondřej Souček – Copywriter

Copywritingu sa venujem od roku 2003. Pracoval som v uznávaných reklamných agentúrach ako sú McCann Erickson, Saatchi and Saatchi alebo BBDO.

Začínal som ako junior copywriter, ale dotiahol som to až na kreatívneho riaditeľa. Za dobu svojho pôsobenia som získal desať luskáčikov (najvyššie české kreatívne ceny), tiež nomináciu na najväčšom svetovom kreatívnom festivale v Cannes a pár ďalších zahraničných cien (o ktorých sa hovorí, že sú prestížne).

Učím copywriting na Vysokej škole kreatívnej komunikácie, cez sedem rokov dodávam svoje recenzie reklám do webu Mediář.cz, ale hlavne píšem a vymýšľam ako o život pre klientov všetkých veľkostí a rôzneho zamerania.

 

>> Vstúpte do kurzu “kreatívny copywriting” TERAZ a pozrite si prvých pár lekcií úplne zadarmo!

 

 

Tags: , ,

Category: ePodnikanie, Tvorba obsahu, Webstránky, Návody

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *