RSSMarketing a Reklama

Dôvody, prečo reklama na Facebooku funguje tak dobre

 

reklama na FacebookuZhruba pred siedmimi rokmi Facebook vygeneroval takmer 4,3 miliardy dolárov z príjmov z reklamy. V Európe to bola viac ako miliarda. Je to vďaka rozmanitým možnostiam Facebook Ads, ktoré na dosiahnutie svojich cieľov využívajú marketingoví profesionáli po celom svete. 

My sa v našom článku pozrieme na to, prečo sú tieto metódy tak efektívne a aj dnes stále dobre fungujú a môžu byť pre vás rovnako dobrým prínosom ako medzinárodne uznávané hodnoty systému EMAS.

Umožňuje presné zacielenie

Obrovskou výhodou Facebooku ako reklamného kanála je možnosť umiestniť reklamy pre presne definované publikum. Podľa toho, koho chcete svojim produktom osloviť, si môžete na Facebooku vyberať presne na mieru ušité skupiny používateľov.

Cieľovú skupinu si samozrejme viete určiť na základe základných demografických informácií, ako je miesto bydliska, vek a pohlavie. Avšak – a to je kľúčová výhoda reklám na Facebooku – ako kritérium výberu môžete zadať aj určité záujmy, vzťahový stav, jazykové znalosti, vzdelanie a informácie o správaní.

S touto presnosťou cieľovej skupiny sa potom môžete vyhnúť plytvaniu a rozdeliť svoj rozpočet na reklamu tým ľuďom, ktorí sú pre vás relevantní.

Čítať ďalej…

 

Využite textil ako reklamný nosič

 

reklama mimo internetÚspešné podnikanie sa bez reklamy nezaobíde. Internet však nie je jediné médium, prostredníctvom ktorého sa môžete nevtieravou formou zákazníkovi pripomenúť. Aj sieťotlač je všestranná tlačová technika, ktorú možno použiť na rôzne materiály a vytvoriť tak pre seba a vašich klientov niečo nevšedné. 

My sa v našom článku pozrieme na to, aké výhody má v tomto smere textil, z ktorého sa môže stať štýlová bavlnená taška s potlačou, majúca nielen reklamné, ale aj ďalšie využitie, prinášajúce zákazníkom úžitok. 

Potrebujete sieťotlač?

Sieťotlač je proces tlače zo šablóny, ktorý vám skutočne ponúka množstvo možností využitia. Tlačiarenské farby sa tlačia na povrch, ktorý sa má tlačiť, cez tkaninu s jemnou sieťovinou. Miesta, ktoré je potrebné vynechať, prekryje šablóna na vytlačenom obrázku, aby tam nebola aplikovaná žiadna farba. V následnom výsledku sú to oblasti, kde sa ukáže skutočný materiál tlačeného produktu.

Okrem hladkých, rovných povrchov, z ktorých môžu vzísť originálne tričká s vlastnou potlačou, môžete tlačiť aj na drevo alebo tvary, ako sú poháre na nápoje alebo kryty zariadení. V oblasti textilu, ktorý sa v podnikaní využíva na rôzne reklamné účely, je však technika sieťotlače najžiadanejšia.

Tá sa vám viac logicky vyplatí až po určitom počte kópií, čo však neuberá na jej obľúbenosti. Popularita v tomto sektore pochádza zo skutočnosti, že pomocou sieťotlače je možné vytvárať výrazné obrázky. Či už ide o tričká alebo štýlové bavlnené tašky, nič z toho nie je pre sieťotlač problém.

Čítať ďalej…

 

Staňte sa pre zákazníkov najlepšou odpoveďou vo vyhľadávači

 

seo službyVďaka internetu dnes zvládame obrovské množstvo vecí. Pomáha nám v rôznych smeroch a segmentoch, pričom výnimkou nie je ani podnikanie. Dôvodom je fakt, že práve na tejto sieti sa nachádza obrovské publikum, ktoré je pre úspech v biznise ten najdôležitejší základ.

Aby ste z toho vyťažili aj vy, je dôležité, aby ste sa vo vyhľadávacom nástroji internetu stali pre zákazníkov najlepšou a pokiaľ možno prvou odpoveďou. Ako to dosiahnuť?

Celosvetovo známy vyhľadávač Google má viac ako 4,3 miliardy používateľov, pričom sa tieto čísla neustále menia, pretože záujem a počet ľudí na webe rastie. Na žiadnom inom mieste ich toľko nenájdete.

Bola by preto škoda, ak by ste tento potenciál v prospech svojho biznisu nevyužili. Ak sa umiestnite na prvej stránke Google, máte záruku, že vašu stránku títo ľudia navštívia a budete ich môcť nielen prostredníctvom ISO presvedčiť, že ste ich najlepšia voľba.

Požiadajte o pomoc dobrú SEO agentúru

SEO je jedným z najdôležitejších a udržateľných kanálov pre váš marketing – pretože zo správnej stratégie budete ťažiť mesiace či roky, zatiaľ čo príspevok na sociálnych sieťach po jednom alebo dvoch dňoch z dohľadu zákazníkov zvyčajne zmizne.

Všetko je založené na vyhľadávacích dopytoch (väčšinou v informačnej oblasti), ktoré poskytujú používateľom internetu na dôležité otázky relevantnú odpoveď. A práve SEO zaistí, aby ste vy, respektíve vaša stránka boli medzi týmito odpoveďami ako prví zobrazení.

Čítať ďalej…

 

Zviditeľnite svoj biznis vďaka Instagramu. Ako často a kedy byť aktívny?

instagram marketingVysoká popularita a dosah Instagramu robia z tejto platformy skvelý marketingový nástroj súčasnej doby a poskytuje perspektívu aj do budúcna. Zistiť, s akou intenzitou a v akom čase uverejňovať príspevky je kľúčovým pilierom tejto marketingovej stratégie. 

Intenzita “postovania” príspevkov 

Vedúci Instagramu Adam Mosseri v roku 2021 pri príležitosti Q&A live streamu uviedol, že ideálnych je pár príspevkov za týždeň a niekoľko príbehov za deň. 

Príspevky na vašom účte (tzv. vo feede) sú síce dôležité, no príbehy sú pre algoritmus tiež významné, možno dokonca viac. Algoritmy sa stále zlepšujú a ich vyhodnocovanie funguje na počte likes a interakcí s účtom (ľudia často reagujú práve na denné príbehy). 

Ako naštartovať firemný účet 

Kľúčom k rastu a zvyšujúcemu dosahu je konzistne zverejňovaný kvalitný obsah, ktorý ľudí osloví natoľko, že s ním interagujú (komentáre, likes, uloženia). Pohodlne sa usaďte na kancelársku stoličku a plánujte! 

Čítať ďalej…

 

Affiliate Marketing – Čo To Je a Aké Má Výhody?

affiliate marketing

Čo to je affiliate marketing? Affiliate marketing je spôsob sprostredkovania predaja produktov, služieb, alebo elektronických produktov, pri ktorom sprostredkovateľ (affiliate partner) dostáva určitú províziu za sprostredkovanie predaja, respektíve províziu z uskutočneného predaja, alebo inej akcie.

U nás má affiliate marketing niekoľko názvov, pod ktorými ho ľudia poznajú. Affiliate marketing je tiež známy ako partnerský program, alebo provízny program, alebo partnerský systém pomocou ktorého si môžete zarobiť peniaze cez internet.

Je to jednoduchý systém, ktorý keď je dobre nastavený, získavajú ním obidve strany – obchodník (prevádzkovateľ) a aj sprostredkovateľ. Funguje to na podobnom princípe ako dropshipping, alebo ešte lepší príklad je realitná kancelária a jej makléri. Maklér je zvyčajne platený od výkonu, čiže od uskutočnených predajov. Presne tak to funguje aj pri affiliate marketingu, iba s tým rozdielom, že affiliate marketing funguje cez internet.

Pri affiliate marketingu však nemusíte mať svoj vlastný e-shop (aj keď môžete), ale stačí vám obyčajná webstránka, alebo blog, prostredníctvom ktorého môžete produkty, alebo firmy propagovať. Taktiež je možné pri affiliate spolupráci efektívne využiť sociálne siete alebo email marketing.

Čítať ďalej…

 

SEO Poradenstvo a Optimalizácia

 
01-img-seo-optimalizaciaSEO Poradenstvo a Optimalizácia webu je skutočne dôležitá téma, ak chcete robiť internetový marketing a efektívne získavať návštevnosť z vyhľadávania na google alebo iných vyhľadávačoch webstránok pre svoj biznis.

Dobre urobené SEO vašej webstránky a kvalitná SEO optimalizácia textov, obrázkov a linkov na webe môže veľmi výrazne zvýšiť návštevnosť vašej webstránky a tiež počet nových zákazníkov a klientov, taktiež pomôže zvýšiť aktivitu už existujúcich zákazníkov.

Keďže ste sa dostali na túto stránku a hľadali ste niečo ohľadom SEO Poradenstva a optimalizácie, tak zrejme je to indikátor toho, že táto stránka je dobre optimaliozovaná a SEO využíva úspešne. Inak by ste túto stránku vo vyhľadávaní na google alebo v inom vyhľadávači určite nenašli.

A presne pre toto bola táto stránka vytvorená! Aby ste si v praxi overili, že SEO poradenstvo a optimalizácia webstránky má skutčne veľký význam riešiť a zaoberať sa tým a rozhodne sa dajú webstránky upraviť tak, aby na nich prišli návštevníci, ktorí hľadajú práve to čo vy ponúkate!

Čítať ďalej…

 

Ako Funguje Multi Level Marketing (MLM)

mlm multi level marketing
Multi Level Marketing (MLM), alebo tiež sieťový marketing je forma marketingu, ktorá funguje na veľmi jednoduchom, ale účinnom princípe a používajú ho spoločnosti v rôznych odvetviach na predaj svojich produktov a služieb. Navyše s využitím dostupných internetových nástrojov sa aj v MLM otvárajú nové spôsoby a možnosti podnikania.

Veľa ľudí si spája MLM s podvodnými schémami a to častokrát oprávnene, pretože na trhu je aj mnoho podvodných neserióznych spoločností a jednotlivcov, ktorí túto formu marketingu zneužívajú pre podvody. V skutočnosti nie je Multi Level Marketing predurčený k tomu, aby pomocou neho zarábalo nekonečné množstvo ľudí, lebo to ani nie je možné. To ale neznamená, že MLM je podvod, alebo, že si s MLM nemôžete zarobiť peniaze. Práve naopak, tento obchodný model úspešne používa veľa spoločností a umožňuje zarábať peniaze aj bežným ľuďom na každej úrovni MLM systému.

Multi level marketing nie je nič nové a firmy ho používajú na propagáciu svojich produktov a služieb už desaťročia a niektoré spoločnosti sú veľmi úspešné, ako napr. RINGANA, GDIHerbalife, Oriflame, Amway, Avon, Lyoness a ďalšie. To isté platí aj o úspešných predajcoch. Niektorí ľudia si predstavujú pod MLM iba ich rodinných príslušníkov, alebo známych, ktorí predávajú kozmetické výrobky, alebo nejaké doplnky výživy a podobne…V každom prípade je multi level marketing pre mnoho ľudí stále málo známy a málo pochopený spôsob zarábania peňazí. MLM je síce jednoduchý systém, s ktorým môžete zarobiť peniaze ak viete čo robíte, ale nie je to žiadny systém pre bezpracné rýchle zbohatnutie.


TIP: Ako ľahko a dlhodobo získavať BTC zadarmo? 👉 Stačí zmeniť webový prehliadač na CryptoTab v ktorom je implementovaný ťažobný modul, ktorý využíva nevyužitý výpočtový výkon vášho PC na ťažbu Bitcoinu pre vás (overené v praxi) ✨


Čítať ďalej…

 

Nový spôsob, ako zvýšiť vašu viditeľnosť a zlepšiť imidž podniku

 

digitálne reklamné nástrojeAk chcete prezentovať svoju firmu v čo najlepšom svetle, bez digitálnych reklamných nástrojov sa nezaobídete. Doba a pokrok idú neustále dopredu a aj v tomto segmente sa objavili nové formy, pomocou ktorých môžete zvýšiť viditeľnosť firmy a prezentovať jej dobré meno ešte jednoduchšie.

LED reklama je nová forma mediálnej reklamy, dokonalá kombinácia novej mediálnej technológie a vonkajšej reklamy. Má široké využitie v celom marketingu a komerčných aktivitách. Nahradila tradičné billboardy a disponuje množstvom výhod, s ktorými vás, pre ich lepšie využitie v praxi, teraz zoznámime.

1. Získate si vytúženú pozornosť

Vizuálne efekty, farby a rozmery modernej outdoorovej LED obrazovky vám môžu prilákať viac zákazníkov, ktorí netrávia celé dni len na internete, ale presúvajú sa po meste alebo ceste, na ktorej im môže robiť príjemnú spoločnosť nový reklamný LED panel. Obraz a celá reklama budú vďaka LED technológii oveľa živšie, čo určite zaujme.

2. Rozšírte zákaznícku základňu

Správny spôsob, ako rozšíriť svoje podnikanie, je rozšíriť svoju zákaznícku základňu, čo možno dosiahnuť iba prostredníctvom dôkladnej reklamnej stratégie. Hľadať neustále na tento účel kvalitné náplne do tlačiarne Canon dnes už nestačí. Zaujať musíte aj inak. Ideálny „živým obrazom“. Moderné LED displeje vám v tomto smere veľmi dobre pomôžu bez vynaloženia veľkého úsilia i nákladov.

Čítať ďalej…

 

Silná štvorka výhod online reklamy, ktorá vám pomôže s úspechom v biznise

 

online marketing a reklamaViete si ešte predstaviť svoj každodenný život bez internetu? Ak nie, nie ste sami. Pre väčšinu ľudí sa digitálny svet stal neoddeliteľnou súčasťou ich reality a z roka na rok je tento trend stúpajúci. Takáto zmena digitálneho sveta však zanechala stopy aj v marketingovom priemysle. Dnes do online marketingu každá jedna firma investuje v priemere 24 % svojho rozpočtu.

Môže za to obrovský potenciál digitálneho marketingu a jeho 4 hlavné výhody, o ktorých si niečo málo v našom článku povieme.

1. Efektívnejší prístup k cieľovej skupine

Prvou výhodou online reklamy je, že v porovnaní s klasickým marketingom dokážete osloviť svoje cieľové skupiny presne a s výrazne menším plytvaním. Prečo? Online marketingové nástroje ako Google reklama využívajú moderné metódy sledovania a zacielenia na presné oslovenie používateľov, ktorými sú vaši budúci spokojní zákazníci.

2. Merateľnosť úspechu

Zatiaľ čo účinok a dosah tlačenej reklamy, či už ide o reklamný plagát na okraji cesty alebo leták, pri ktorom sa bez kvalitných Epson L3050 tonerov nezaobídete, je určiť veľmi náročné.

Pri online marketingu umožňujú špecifické kľúčové čísla založené na individuálnych cieľoch, ako sú kliknutia a zobrazenia, jednoduché vyhodnotenie a efektívnosť konkrétnych kampaní. Merateľnosť je preto jednou z najväčších výhod online marketingu.

Čítať ďalej…

 

Ako podporiť rast eshopu v zahraničí?

 

expanzia-eshopuRozvoj a rast je prirodzenou súčasťou každého podnikania. Ak ste pokryli lokálny dopyt je pochopiteľné sa pozrieť po nových možnostiach niekde inde.

Expanzia eshopu ponúka nespočetné množstvo príležitostí a oslovenia väčšieho počtu potenciálnych zákazníkov, ktoré môžu viesť k vyšším tržbám a zisku spoločnosti.

Nato, aby bola expanzia úspešná, je nutná dôkladná príprava. Pred samotnou expanziou je nevyhnutné absolvovať niekoľko úkonov, a to vrátane prieskumu trhu, ktorý odhalí dôležité informácie o konkurencií, slabinách alebo potenciálu daného trhu. Každý trh má iné zvyklosti a špecifiká, ktoré značnou mierou ovplyvňujú nákupný proces, preto je dôležité ich ešte pred samotnou expanziou eshopu dobre poznať. Je potrebné sa prispôsobiť správaniu zákazníka a uľahčiť mu cestu k nákupu.

Vplyv zákazníckeho servisu

Úlohou zákazníckeho servisu je podpora a pomoc vaším zákazníkom pri nakupovaní. Okrem toho má veľký dopad aj na predaj a budovanie vzťahov. Očakávania a nároky zákazníkov sa neustále zvyšujú. Kvalitná zákaznícka podpora v lokálnom jazyku je častokrát kľúčovým faktorom, ktorý rozhoduje o úspechu v zahraničí. Má silný vplyv na spotrebiteľské správanie a prieskumy ukazujú, že až viac ako polovica zákazníkov zmení značku alebo obchod z dôvodu zlého servisu.

Čítať ďalej…

 

Novinky v Google Ads v roku 2021

 

novinky-google-adsGoogle neustále prichádza s novinkami a inováciami vo svete online reklamy, či už sa jedná o PPC reklamu alebo SEO služby. Inak tomu nebude ani v roku 2021. 

Pokračovať bude automatizácia kampaní aj zmeny v zobrazovaní kľúčových slov.

Ako bude vyzerať PPC reklama na internete v roku 2021?

Spravíme to za vás

To by sa mohlo stať novým heslom spoločnosti Google. Automatická optimalizácia kampaní je a naďalej bude veľkým fenoménom tohto roka. 

To so sebou prináša výhody, ale aj nevýhody. V minulom roku vstúpilo do online sveta množstvo malých podnikateľov, ktorý začali intenzívnejšie riešiť reklamu na internete kvôli zatvoreným kamenným prevádzkam. 

Práve pre tento typ malých kampaní môže byť automatická optimalizácia kampaní malou výhodou, čo sa týka šetrenia financií. 

Ak si totiž neviete správne nastaviť PPC kampaň a zároveň nemáte peniaze na externého správcu, môže to byť pre vás kompromisné riešenie. Menšou nevýhodou je fakt, že nemáte úplne pod kontrolou míňanie peňazí z rozpočtu na kampaň. 

Google totiž na základe strojového určenia rozhodne, kedy zobrazí vašu reklamu tak, aby bola čo najväčšia šanca na preklik a konverziu.

Čítať ďalej…

 

Nedarí sa vám zvýšiť návštevnosť vašich webových stránok?

 

kvalitna-PPC-reklamaPresvedčili ste sa o tom, že internet už nie je len zdroj súkromnej komunikácie a zábavy? Rozhodli ste sa využiť jeho výhody v biznise?

Robíte dobre, pretože vytvorenie webovej stránky pre vašu firmu je zásadným krokom. Vaša doména predsa slúži ako digitálny výklad, v ktorom sa zákazníci môžu dozvedieť o vás a vašej činnosti všetko dôležité bez toho, aby sa museli pohnúť z miesta a opustiť dnes najbezpečnejší domov. 

Samotné vytvorenie webu na úspech v tejto oblasti ale nestačí. Občas budete musieť využiť aj  kvalitné náplne do tlačiarne. Oveľa dôležitejšie však je, zabezpečiť, aby bol pre vašich klientov na webe alebo e-shope viditeľný aj obsah, čo znamená zvýšenie návštevnosti stránok. Poďte sa spolu s nami pozrieť na to, ako presne sa to robí?

Zvýšte svoje úsilie pri vytváraní kvalitných odkazov

Kvalitná PPC reklama a iné vyhľadávacie nástroje sú naďalej jedným z najlepších nástrojov na oslovenie cieľového publika. Prečo? Na zodpovedanie množstva svojich otázok používajú spotrebitelia predsa internet a v ňom vyhľadávač Google. Aby ale v tomto mori ponúk našli zákazníci práve vás, je dobré sa na tieto odkazy zobrazovať, s čím vám pomôže nielen SEO ale aj spomínaná PPC reklama. 

Čítať ďalej…

 

Ako motivovať zákazníka k nákupu na vašom webe?

 

marketingove-sluzbyVymyslenie dobrej dohody a predloženie pútavej ponuky potenciálnym zákazníkom je rozhodujúce pre úspech každého podniku. Vyžaduje si to ale určité znalosti a skúsenosť profesionála.

Problémom je, že konkurencia sa z roka na rok zväčšuje a naše originálne nápady tomuto tempu rastu nestačia. 

My vám však prezradíme, ako byť aj v tejto oblasti úspešní bez toho, aby ste prišli o všetky svoje úspory a minuli všetky nové tonery v tlačiarni. 

Buďte jasní a transparentní

Najdôležitejším aspektom akejkoľvek úspešnej ponuky je získanie dôvery zákazníka. Čo presne to ale znamená? Jasne, stručne a presvedčivo informovať o akejkoľvek ponuke, ktorú máte. Internet vám toto informovanie zjednodušuje a urýchľuje. Dôležité ale je, využiť k tomu profesionálne marketingové služby. 

Ak nemáte k dispozícií dostatočné a kvalitné informácie, zmätený zákazník sa obráti na spomínanú konkurenciu a vy prídete o zisk i platiaceho klienta, ktorý by mohol byť pre vás zároveň aj dobrou reklamou. 

Nezabudnite na dobrý obsah

Ten je v dnešnej dobe základ, od ktorého závisí nielen úspech reklamy, ale aj fungovanie samotného webu. Práve pomocou užitočného obsahu sa dnes môžete pre zákazníka stať stálym zdrojom informácií o konkrétnej oblasti alebo produkte.

Čítať ďalej…

 

Ako na efektívnu reklamu na cenových porovnávačoch?

 

reklama-na-porovnavacochStránky, ktoré sú známe ako cenové porovnávače jednotlivých produktov, sa v poslednej dobe stali mimoriadne efektívnym nástrojom reklamy na internete. Viete, ako z nich vyťažiť maximum? 

Už to nie je len Google reklama, cez ktorú môžete efektívne smerovať vašu marketingovú komunikáciu na internete. Do kurzu sa dostali aj známe cenové porovnávače, ktoré si v posledných rokoch získali pomerne silné postavenie. 

Na toto dbajte pri reklame na cenových porovnávačoch 

Podobné pravidlá, ako pri Google reklame platia aj v tomto prípade. Pokiaľ dokážete vašu reklamu na cenových porovnávačoch ideálne nastaviť, so správnym nastavením môžete dosiahnuť úspech v podobe vysokých konverzií. 

Vytvorenie dokonalého feedu 

Pravdepodobne najzákladnejším prvkom pri vytvorení reklamy na cenových porovnávačoch je feed, ktorý by mal spĺňať všetky požiadavky danej stránky. To znamená, že váš feed by mal mať správne uvedený strom produktových kategórií, ale aj správne názvy produktov a najmä všetky produkty by mali obsahovať dodatočné atribúty. Práve tie vám totiž dávajú výhodu pred vašou konkurenciou. 

Čítať ďalej…

 

Tri tipy pre úspešnú reklamu na internete

 

uspesna-reklama-na-internetePromotion (reklama) je súčasťou marketingového mixu a nevyhnutnou podmienkou, ako uspieť na trhu s produktami či službami, ktoré v rámci svojho podnikania poskytujete.

V roku 2020 sa v prípade reklamy môžeme rozprávať v podstate výhradne len o internete, pretože aj dáta jasne potvrdzujú, že on-line reklama je z pohľadu vynaložených investícií a veľkosti zásahu výrazne pred klasickými formami inzercie v časopisoch, televízii či na billboardoch. Prinášame tri tipy na úspešnú internetovú reklamu.

1. Ciele a súčasný stav

Reklama by nemala byť len o pocitoch, ale aj o faktoch a dátach. Jednou z prvých vecí je podrobná analýza súčasného stavu. Ak sa ako firma chcete niekam dostať, musíte najprv poznať bod, v ktorom aktuálne ste. S tým úzko súvisí aj nastavenie cieľov. Uvedomte si, že internetová reklama sa musí páčiť a zaujať predovšetkým vašich potenciálnych zákazníkov, preto sa na ňu pozerajte očami zákazníka, nie seba, pretože vaše videnie ako zainteresovaného človeka je úplne logicky zúžené a zaujaté. Po nastavení cieľov, určenia súčasného stavu a pohľadu zákazníka prichádza výber komunikačných kanálov pre kampaň.

2. Na začiatok zvoľte Google

Existujú rôzne internetové platformy, kde sa dá inzerovať, no Google reklama ponúka široký zásah a najmä pestrú škálu rôznych typov reklám. Tzv. služba Google Ads (Google reklamy) je dnes číslom jeden spomedzi rôznych možností v rámci internetových reklám. Klasickou možnosťou je reklama pri vyhľadávaní, vaša firma sa tak ukáže ako prvá a platíte len za preklik, ktorý záujemcovia urobia. Určite neopomeňte ani tzv. remarketing, čiže ak si raz človek dá vyhľadať produkt či službu, ktorú na trhu ponúkate, uvidí ich aj na ďalších weboch. Vedeli ste, že konverzie cez remarketing sú dokonca úspešnejšie než pri reklame pri vyhľadávaní?

Čítať ďalej…