RSSMarketing a Reklama

Tri chyby, ktoré možno robíte so svojimi marketingovými údajmi

Podnikanie na internete je jednoduché, pretože tu máte k dispozícii množstvo potenciálnych zákazníkov. S nimi sa ale zvyšuje aj počet údajov, ktoré musíte vedieť spracovať. Ak vám to nejde, prichádzate o podstatnú časť zákazníkov, čo si ako podnikateľ dovoliť zrejme nemôžete. Aké je riešenie?

Skúste osloviť dobré call centrum v Bratislave, ktoré vám s vašou databázou pomôže. Údaje sa stali pre obchodníkov dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Nielen preto, aby lepšie porozumeli zákazníkom a ich cestám, ale vedeli si aj vytvoriť, spustiť a aplikovať do praxe oveľa viac relevantnejšie kampane a správy, ktoré odhaľujú výsledky ich marketingového úsilia.

Ak sa vám to celé nedarí, nemáte v tíme zrejme odborníka a robíte niektoré z týchto chýb.

Vaše údaje sú v zlom stave

Než začnete očakávať dobré výsledky predaja, budete potrebovať správne základy, na ktorých budete potom stavať. Nemôžete predsa robiť správne rozhodnutia, ak ich zakladáte na zlých údajoch.

Čítať ďalej…
 

Digital partner pre vaše lepšie vzťahy s publikom na internete

Vytvoriť si dobrý vzťah so zákazníkom je dnes pre podnikateľov a vďaka internetu oveľa jednoduchšie. Hlavnou výhodou je obrovské publikum, potom je to spôsob online propagácie cez sieť, samozrejme rýchlosť a výhodná cena. Ak sa ale v online marketingu moc nevyznáte, môžu byť všetky spomenuté výhody pre vás naopak vlastnou skazou.

Ak sa človek venuje niekoľkým veciam naraz, nie vždy ich musí zvládnuť a dotiahnuť do posledného detailu tak dokonale, ako by sa to podarilo špecialistom, ktorí sa venujú a špecializujú čisto len na jedno odvetvie a problematiku.

My vám poradíme, kde ich nájsť, a prečo sú pre vás a vaše podnikanie tak dôležití.

Online marketing je najsilnejší nástroj, ktorý vám môže pomôcť

Propagácia tovarov, služieb a firiem na internete je veľmi efektívnym systémom v rozvoji podnikania. Ak ho ešte nepoužívate, je čas na zmenu.

Nie je žiadnym tajomstvom, že práve reklama na internete je dnes najsilnejším nástrojom, ktorý môže podnikateľom, a teda aj vám, pomôcť pri zvyšovaní ziskovosti podniku. Všetko ale musíte robiť s kompetentným prístupom a zručným ovládaním.

Čítať ďalej…
 

Reklama, ktorá bude vyhovovať vašim požiadavkám, ploche a rozpočtu

Myslíte si, že všetko je už len o online systéme a podnikaní, ktoré urýchľuje a zjednodušuje celý proces samostatnej zárobkovej činnosti? Vo viacerých prípadoch možno áno, ale stále sú tu oblasti, ktoré si vyžadujú aj viac klasické riešenia s modernými prvkami. Reklama formou rollupov alebo výstavných stánkov sa tak stáva čoraz viac populárnejšia a my si povieme, ako vám to zjednoduší aj to vaše podnikanie.

Čo je výstavný stánok?

Ide o moderný obchodný nástroj, ktorý dokáže vďaka svojej kompaktnej konštrukcii a modernému dizajnu zaujať široký okruh verejnosti aj po vizuálnej stránke a všetko za prijateľnú cenu.

Nie všetky veci sa predsa vždy riešia a dohadujú len za pracovným stolom v kancelárii a na internete. Občas sa musíte prezentovať aj inak. Použitím výstavného stánku vyriešite všetko jednoducho a rýchlo.

Priláka veľký počet záujemcov, spomedzi ktorých si budúceho obchodného partnera a nových zákazníkov vyberiete oveľa ľahšie.

Čítať ďalej…
 

Email marketing má v online svete stále veľký význam

Email marketing

O email marketingu sa v online svete hovorí už roky. Niektorí si myslia, že už sa neteší takej popularite ako kedysi, no mnohí naň doteraz nedajú dopustiť. Ešte stále totiž patrí medzi najúčinnejšie komunikačné nástroje v online marketingu. Aké sú výhody email marketingu? Nielen to sa dozviete v nasledujúcom článku.

Výhody email marketingu

Takmer polovica populácie využíva emailovú komunikáciu, pričom si dennodenne prehliadajú prichádzajúce emaily. Štatistiky jasne dokazujú, že email marketing je príležitosť, ktorú si netreba nechať ujsť.

Účinný komunikačný nástroj v digitálnom marketingu

Bez ohľadu na to, či ste malý alebo stredný podnikateľ či firma, vaši zákazníci isto používajú email. Vďaka tomu máte možnosť osloviť ich kedykoľvek, pretože v dobe internetu k nim máte prístup 24 hodín denne a 365 dní v roku.

Čítať ďalej…
 

4 tipy, ako si vybrať agentúru pre správu sociálnych sietí

agentura-pre-spravu-soc-sieti

Za posledné roky si reklama na sociálnych sieťach prešla masívnym nárastom. Sociálne médiá sa tešia obrovskej popularite a pre množstvo firiem a podnikateľov je čoraz ťažšie zostať konkurencieschopnými.

Nielen malí podnikatelia to môžu mať ťažké. Aj úspešné spoločnosti sa často pasujú s tým, ako zapôsobiť na ľudí cez sociálne siete. V tomto prípade väčšinou prichádza na rad profesionálna marketingová agentúra.

Odpovedzte si na otázky

Ako si však vybrať tú správnu? Pripravili sme pre vás pár tipov, na čo by ste sa pri výbere marketingovej agentúry mali zamerať.

1. Stotožňujú sa ciele agentúry s víziou vašej firmy?

Tak ako pri každom obchodnom partnerstve, aj tu platí pravidlo, že si musíte navzájom sadnúť. Musíte mať istotu, že marketingová agentúra, s ktorou budete spolupracovať, bude prezentovať vašu spoločnosť cez sociálne médiá takým spôsobom, ktorý je v súlade s vašimi hodnotami.

Čítať ďalej…
 

Online marketingová agentúra pre podnikateľov

Každý podnikateľ chce byť úspešný. Na to, aby dosiahol úspech, potrebuje okrem iného aj správne nastavený marketing.

Na Slovensku máme niekoľko agentúr, ktoré sa online marketingu venujú. V tomto článku si predstavíme online marketingovú agentúru Digital Partner.

Predstavenie agentúry

Digital Partner je online marketingová agentúra, ktorej cieľom je pomôcť malým aj veľkým podnikom efektívne komunikovať s verejnosťou. Vďaka neustálemu vzdelávaniu a novým skúsenostiam ponúkajú komplexné služby v online marketingu s garanciou kvality.

Spolupráca založená na OUKEJ princípe

Pri svojej práci sa riadia takzvaným OUKEJ princípom. Základom tohto princípu sú piliere ako odbornosť, úspech, kvalita, efektívnosť a jedinečnosť. Čo značia? Neustále prehlbovanie vedomostí v odbore, úspech klienta ako hnací motor agentúry, kvalita, na ktorej si potrpia, efektívne riešenia problémov a individuálny prístup ku každému klientovi.

Čítať ďalej…
 

Ukážte svojim zákazníkom správnu cestu k vašej spoločnosti

ako si udržať zákazníkovVáš najlepší zákazník bude ten, ktorý sa k vám stále vracia. Aj keď to zrejme nie je žiadna prevratná a nová myšlienka, len veľmi malé percento úspešných podnikateľov si dôležitosť a význam tejto myšlienky uvedomuje.

Je dôležité rozvíjať a udržiavať ich lojálnosť a neustále sa im venovať. V dnešnom preplnenom trhu obrovskej konkurencie si musíme uvedomiť, že vernosť stáleho zákazníka je niekedy na udržanie náročnejšia, ako získanie a priazeň toho nového. Nižšie vám preto uvedieme niekoľko tipov, ako sa vám môže podariť spojiť so zákazníkom, ktorý je pre vaše podnikanie viac než dôležitý.

1. Zlepšujte svoju reputáciu

Podľa prieskumov je zistené, že až pre 29 % zákazníkov je povesť konkrétnej firmy nesmierne dôležitá. Zákazníci chcú nakupovať od firiem, ktoré majú to najlepšie meno, pretože je to pre nich určitá forma záruky a spokojnosti. Z čoho vyplýva, že podniky potrebujú na jej udržanie podniknúť určité kroky. Avšak v dnešnom prostredí, kde sa negatívne slovo šíri rýchlejšie než svetlo, to nie je jednoduché.

Čítať ďalej…

 

Affiliate Marketing – Čo To Je a Aké Má Výhody?

affiliate marketing

Čo to je affiliate marketing? Affiliate marketing je spôsob sprostredkovania predaja produktov, služieb, alebo elektronických produktov, pri ktorom sprostredkovateľ (affiliate partner) dostáva určitú províziu za sprostredkovanie predaja, respektíve províziu z uskutočneného predaja, alebo inej akcie.

U nás má affiliate marketing niekoľko názvov, pod ktorými ho ľudia poznajú. Affiliate marketing je tiež známy ako partnerský program, alebo provízny program, alebo partnerský systém pomocou ktorého si môžete zarobiť peniaze cez internet.

Je to jednoduchý systém, ktorý keď je dobre nastavený, získavajú ním obidve strany – obchodník (prevádzkovateľ) a aj sprostredkovateľ. Funguje to na podobnom princípe ako dropshipping, alebo ešte lepší príklad je realitná kancelária a jej makléri. Maklér je zvyčajne platený od výkonu, čiže od uskutočnených predajov. Presne tak to funguje aj pri affiliate marketingu, iba s tým rozdielom, že affiliate marketing funguje cez internet.

Pri affiliate marketingu však nemusíte mať svoj vlastný e-shop (aj keď môžete), ale stačí vám obyčajná webstránka, alebo blog, prostredníctvom ktorého môžete produkty, alebo firmy propagovať. Taktiež je možné pri affiliate spolupráci efektívne využiť sociálne siete alebo email marketing.

Čítať ďalej…

 

Nástroje účinnej propagácie nemusia byť len v online forme

propagačné materiályDnes sa stáva stále dôležitejšou, reklama, ktorej účelom je upútať pozornosť potenciálnych zákazníkov ku konkrétnej firme.

Možností, ako to dosiahnuť je samozrejme viac, podstata spočíva v tom, aby vám zvolená forma vyhovovala a vedela vhodne zdôrazniť celý rad vlastností spotrebného tovaru alebo konkrétnej služby.

Ovplyvnite rozhodnutie vášho zákazníka

Možno si to ani neuvedomujete, ale pred kúpou máte v hlave už zafixované určité myšlienkové pochody. Znamená to, že spotrebiteľ si spravidla kladie sériu otázok. Aká je to spoločnosť? Aké produkty vôbec vyrába? Kto sú bežní zákazníci spoločnosti? Aká je jej história alebo povesť?

Čítať ďalej…

 

Ako Funguje Multi Level Marketing (MLM)

mlm multi level marketingMulti Level Marketing (MLM), alebo tiež sieťový marketing je forma marketingu, ktorá funguje na veľmi jednoduchom, ale účinnom princípe a používajú ho spoločnosti v rôznych odvetviach na predaj svojich produktov a služieb. Navyše s využitím dostupných internetových nástrojov sa aj v MLM otvárajú nové spôsoby a možnosti podnikania.

Veľa ľudí si spája MLM s podvodnými schémami a to častokrát oprávnene, pretože na trhu je aj mnoho podvodných neserióznych spoločností a jednotlivcov, ktorí túto formu marketingu zneužívajú pre podvody. V skutočnosti nie je Multi Level Marketing predurčený k tomu, aby pomocou neho zarábalo nekonečné množstvo ľudí, lebo to ani nie je možné. To ale neznamená, že MLM je podvod, alebo, že si s MLM nemôžete zarobiť peniaze. Práve naopak, tento obchodný model úspešne používa veľa spoločností a umožňuje zarábať peniaze aj bežným ľuďom na každej úrovni MLM systému.

Multi level marketing nie je nič nové a firmy ho používajú na propagáciu svojich produktov a služieb už desaťročia a niektoré spoločnosti sú veľmi úspešné, ako napr. RINGANA, Herbalife, Oriflame, Amway, Avon, Lyoness a ďalšie. To isté platí aj o úspešných predajcoch. Niektorí ľudia si predstavujú pod MLM iba ich rodinných príslušníkov, alebo známych, ktorí predávajú kozmetické výrobky, alebo nejaké doplnky výživy a podobne…V každom prípade je multi level marketing pre mnoho ľudí stále málo známy a málo pochopený spôsob zarábania peňazí. MLM je síce jednoduchý systém, s ktorým môžete zarobiť peniaze ak viete čo robíte, ale nie je to žiadny systém pre bezpracné rýchle zbohatnutie.


TIP: Ako ľahko a dlhodobo získavať BTC zadarmo? 👉 Stačí zmeniť webový prehliadač na CryptoTab v ktorom je implementovaný ťažobný modul, ktorý využíva nevyužitý výpočtový výkon vášho PC na ťažbu Bitcoinu pre vás (overené v praxi) ✨


  Čítať ďalej…

 

Reklama na Facebooku je riešenie nie len pre vašu spoločnosť ale aj jej peňaženku

05-reklama-na-facebookuModerné technológie internetovej reklamy sú dnes schopné jednoducho a rýchlo prilákať cieľové publikum, čím poskytujú podnikateľom príležitosť na zvýšenie predaja. Inak na tom nemusíte byť ani vy, stačí si vybrať to najlepšie riešenie, ktoré vám pomôže s vašim odbytom.

Internet ako reklamný nástroj je každým jedným rokom stále viac populárny. Dôvodov, prečo je tomu tak existuje viac. V prvom rade nám poskytuje táto celosvetová sieť niekoľko možností, ako sa spojiť s väčším počtom užívateľov na jednom mieste. Môže za to obrovské pokrytie, čo využijete aj pri získavaní publika. Ďalej sú to relatívne nízke náklady a schopnosť propagovať a zobrazovať reklamné materiály pre určitý okruh ľudí.

Takéto reklamné materiály sú zároveň vo svojej elektronickej podobe jednoduché na úpravu a distribúciu. Preto, ak si chcete založiť vlastnú s.r.o., mali by ste o využití takejto formy marketingu uvažovať. Povieme vám prečo.

V čom sa skrýva to tajomstvo

U nás sa toto odvetvie reklamy začína veľmi dobre uplatňovať, v zahraničí je to však ešte lepšie. Obráťme sa na skúsenosti USA – svetový líder v rozpočte na reklamu. Štúdie eMarketeru ukazujú, že v USA v roku 2017 predstavovali výdavky na televíznu reklamu 72,1 miliardy dolárov a výdavky na internetovú reklamu predstavovali 77,37 miliardy dolárov. V prepočte na percentá je to  35,8 % a 38,4 % z amerického rozpočtu na reklamu.

Čítať ďalej…

 

Čo je to content marketing

content-marketingObsahový marketing nie je len o písaní – v náplni copywritera musí byť pochopenie pre marketing a SEO optimalizáciu zároveň. Content marketing čerpá vedomosti z rôznych marketingových disciplín. Vyžaduje si tiež skúsenosti, všeobecný rozhľad a tvorivosť. Poďme sa na to bližšie pozrieť.

Content marketing je plánovanie, vytváranie a zdieľanie hodnotného obsahu s cieľom prilákať čo najviac zákazníkov, získať konverzný úspech u zákazníkov a získať zákazníkov na opakované nákupy.

Typ obsahu záleží od toho, čo daný obchodník predáva. Tento druh marketingu tiež musí vychovávať k dôvere zákazníka.

Náplňou práce obsahového marketéra je vhodne vybrať produkty, správne nastaviť cenu, vybrať vhodné distribučné kanály  tak, aby sa dostali k zákazníkovi a treba tiež správne naplánovať reklamnú stratégiu.

Čítať ďalej…

 

Ako hýbe trhom jav „intímne nakupovanie“?

zasielkovna.skVýdajné miesta rastú ako huby po daždi. Spôsobuje to aktuálny boom „diskrétneho nakupovania”.

Ako aktuálne hlási jeden z lídrov stredoeurópskeho e-commerce trhu, spoločnosť Zásielkovňa – slovenský zákazník si stále viac a viac obľubuje takzvané „intímne nakupovanie“. Odborníci týmto pojmom radi označujú výhody, ktoré zákazníkovi prináša online nakupovanie spojené s možnosťou osobne si tovar vyzdvihnúť na výdajnom mieste podľa vlastného výberu.

Diskrétne nakupovanie je čoraz obľúbenejšie

„Zákazníci pri nakupovaní niekedy jednoducho nechcú, aby ich okolie malo informácie o tom, čo kupujú. V takom prípade je pre nich vhodným riešením osobný odber na výdajnom mieste v blízkosti ich bydliska,“ hovorí na tému intímneho nakupovania Petr Sochora zo spoločnosti Zásielkovňa, ktorá je jedným z hlavných sprostredkovateľov intímnych nákupov na Slovensku.

„Eliminujú tak totiž riziko, že príde kuriér k nim domov a zásielku by mal prebrať napríklad manžel alebo niekto z rodiny. Vhodné je to najmä v prípade, ak ide o tovar, ktorý má byť darom či prekvapením a preto ho zákazníci potrebujú nakúpiť diskrétne,“ dodáva.

Čítať ďalej…

 

Marketing v minulosti a dnes – online vs. tradičný marketing

internet a tradičný marketingMarketing – kľúčová zložka každého biznisu, ktorá oddeľuje úspešných od neúspešných.

Ak je vaša marketingová stratégia detailne premyslená, kvalitná a efektívna, pomôže vám dosahovať vaše podnikateľské ciele kontinuálne a progresívne. A naopak – ak tejto časti nevenujete dostatok pozornosti, upadáte do stereotypu a šedého priemeru.

V súčasnosti patrí k najrozšírenejším formám marketingu online marketing, ktorý však stále súperí s tradičným printovým marketingom. V tomto článku si ich trochu porovnáme.

Dosah

Jedným z hlavných rozdielov medzi online marketingom a tým tradičným je ich dosah. Jediná web stránka má v podstate celosvetový dosah, zatiaľ čo printové položky marketingu sú lokálnejšie. Časopisy, letáky či bannery sa ani zďaleka nedostanú toľkým potenciálnym zákazníkom, a to aj napriek dokonale vyriešenej logistickej stránke.

Printový marketing je tak vhodný pre spoločnosti, ktoré sa zameriavajú na jednu lokalitu či región. Online marketing zas umožní firmám širší dosah aj mimo svojho územia pôsobenia.

Čítať ďalej…

 

Je content marketing dôležitý pre vaše podnikanie?

content-marketing-eppiV súčasnosti sa na efektívne oslovovanie zákazníkov používa „content marketing“. Znamená tento pojem niečo, alebo je to len nové štýlové slovo v marketingu? Najprv si vysvetlíme, čo tento pojem znamená a následne sa zameriame na to, prečo by ste ho mali zapojiť do svojej podnikateľskej komunikácie.

Čo je content marketing?

Podľa definícií je to marketingový prístup, ktorý sa zameriava na tvorbu kvalitného a relevantného obsahu firemných webstránok alebo blogov, ktorý priláka a udrží definovaných návštevníkov (publikum) – pričom sa snaží prilákať hlavne platiacich zákazníkov.

Najdôležitejšie je definovať si svoje publikum, ktoré chcete prilákať. Priblížite sa k nemu presne stanovenými cieľmi a digitálnymi marketingovými stratégiami, nie náhodným zverejňovaním príspevkov na sociálnych sieťach a blogu. K tomu vám pomôže zadefinovanie si toho, čo zaujíma vaše publikum: aké má záujmy, potreby a aké otázky ho trápia, či sa chce informovať, zabávať,… .

Na základe týchto kritérií sa robí content (obsahový) marketing, obsah vašich stránok musí totiž byť pre vaše publikum hodnotný, relevantný a konzistentný.

Čítať ďalej…