RSSMarketing a Reklama

Ako na efektívnu reklamu na cenových porovnávačoch?

 

reklama-na-porovnavacochStránky, ktoré sú známe ako cenové porovnávače jednotlivých produktov, sa v poslednej dobe stali mimoriadne efektívnym nástrojom reklamy na internete. Viete, ako z nich vyťažiť maximum? 

Už to nie je len Google reklama, cez ktorú môžete efektívne smerovať vašu marketingovú komunikáciu na internete. Do kurzu sa dostali aj známe cenové porovnávače, ktoré si v posledných rokoch získali pomerne silné postavenie. 

Na toto dbajte pri reklame na cenových porovnávačoch 

Podobné pravidlá, ako pri Google reklame platia aj v tomto prípade. Pokiaľ dokážete vašu reklamu na cenových porovnávačoch ideálne nastaviť, so správnym nastavením môžete dosiahnuť úspech v podobe vysokých konverzií. 

Vytvorenie dokonalého feedu 

Pravdepodobne najzákladnejším prvkom pri vytvorení reklamy na cenových porovnávačoch je feed, ktorý by mal spĺňať všetky požiadavky danej stránky. To znamená, že váš feed by mal mať správne uvedený strom produktových kategórií, ale aj správne názvy produktov a najmä všetky produkty by mali obsahovať dodatočné atribúty. Práve tie vám totiž dávajú výhodu pred vašou konkurenciou. 

Čítať ďalej…

 

Tri tipy pre úspešnú reklamu na internete

 

uspesna-reklama-na-internetePromotion (reklama) je súčasťou marketingového mixu a nevyhnutnou podmienkou, ako uspieť na trhu s produktami či službami, ktoré v rámci svojho podnikania poskytujete.

V roku 2020 sa v prípade reklamy môžeme rozprávať v podstate výhradne len o internete, pretože aj dáta jasne potvrdzujú, že on-line reklama je z pohľadu vynaložených investícií a veľkosti zásahu výrazne pred klasickými formami inzercie v časopisoch, televízii či na billboardoch. Prinášame tri tipy na úspešnú internetovú reklamu.

1. Ciele a súčasný stav

Reklama by nemala byť len o pocitoch, ale aj o faktoch a dátach. Jednou z prvých vecí je podrobná analýza súčasného stavu. Ak sa ako firma chcete niekam dostať, musíte najprv poznať bod, v ktorom aktuálne ste. S tým úzko súvisí aj nastavenie cieľov. Uvedomte si, že internetová reklama sa musí páčiť a zaujať predovšetkým vašich potenciálnych zákazníkov, preto sa na ňu pozerajte očami zákazníka, nie seba, pretože vaše videnie ako zainteresovaného človeka je úplne logicky zúžené a zaujaté. Po nastavení cieľov, určenia súčasného stavu a pohľadu zákazníka prichádza výber komunikačných kanálov pre kampaň.

2. Na začiatok zvoľte Google

Existujú rôzne internetové platformy, kde sa dá inzerovať, no Google reklama ponúka široký zásah a najmä pestrú škálu rôznych typov reklám. Tzv. služba Google Ads (Google reklamy) je dnes číslom jeden spomedzi rôznych možností v rámci internetových reklám. Klasickou možnosťou je reklama pri vyhľadávaní, vaša firma sa tak ukáže ako prvá a platíte len za preklik, ktorý záujemcovia urobia. Určite neopomeňte ani tzv. remarketing, čiže ak si raz človek dá vyhľadať produkt či službu, ktorú na trhu ponúkate, uvidí ich aj na ďalších weboch. Vedeli ste, že konverzie cez remarketing sú dokonca úspešnejšie než pri reklame pri vyhľadávaní?

Čítať ďalej…

 

Ako si môže vaša firma vytvoriť dobrú online reputáciu

 

online-reputacia-firmyV dnešnej dobe a v digitálnom svete môžete nájsť takmer všetky informácie na webe. Z tohto dôvodu sa čoraz viac ľudí a firiem snaží vytvorením originálnej webovej stránky medzi obrovskou konkurenciou vyniknúť.

Vizuálne príťažlivý web však nie je všetko, je dôležité, aby bol pravidelne aktualizovaný a na konkrétne cieľové publikum aj správne zacielený.

Ako to dosiahnuť?

V prvom rade nesmiete zabudnúť na spoľahlivý fulfillment pre e-shopy, aby sa tovar z obchodu dostal na správne miesto včas a v požadovanej kvalite. Pokiaľ ale nemáte dobre vytvorený obsah a neviete zaujať, veľa toho zákazníkom nepredáte.

Mali by ste preto na svojej stránke obsah pravidelne nahrávať alebo ho podľa potreby upravovať. A práve v súlade s tým vám nižšie, v našom článku, uvádzame niektoré z nástrojov, ktoré môžete na tento účel použiť a dokážu vašu stránku veľmi dobre verejnosti predstaviť.

Čítať ďalej…

 

Mobilná aplikácia pre Váš biznis

 
vlastna-mobilna-aplikaciaMCommerce je čoraz žiadanejší, posledné štatistiky ukazujú, že vyše 65 % Slovákov svoje mobilné zariadenia využívajú aj ako prostriedok na nakupovanie cez internet.

Svojimi praktickými funkciami môže byť mobilná aplikácia pohodlná a praktická nielen pre užívateľov, ale aj pre majiteľov aplikácie.

Prečo vlastne mať mobilnú aplikáciu, prečo nestačí webová stránka?

  • Rýchly a jednoduchý online prístup k ponuke pre zákazníkov
  • Pohodlná komunikácia medzi zákazníkom a prevádzkovateľom mobilnej aplikácie (napr. volanie alebo posielanie správ priamo z aplikácie, objednávka cez mobil)
  • Push správy (zadarmo), vďaka ktorým môžete posielať kedykoľvek krátke správy Vašim užívateľom ohľadom akcií, alebo s iným obsahom, ktoré si prečítajú tak isto rýchlo ako SMS správy (oproti newsletterom)
  • Mobilné aplikácie možno použiť aj ako marketingový nástroj a osloviť tak cieľových spotrebiteľov či zákazníkov.
  • Zvyšuje konkurencieschopnosť, podľa najnovších štatistík už vyše 70% ľudí uprednostňuje internet cez mobil ako cez počítač.
  • Práca s aplikáciou offline je najdôležitejším rozdielom medzi aplikáciou a mobilnou webovou stránkou. Aplikácie síce potrebujú internetové pripojenie pre dôležité úlohy(napr.platby alebo upozornenia,) ale stále ponúkajú základný obsah a funkčnosť aj v režime offline.
  • Mobilné aplikácie ponúkajú extra funkcie, napr. blahoželanie užívateľom pri príležitosti narodenín priamo do mobilu (je to zadarmo a hneď môžete ponúknuť napr.zľavu)

.. a mnoho iných výhod.

Čítať ďalej…

 

Affiliate Marketing – Čo To Je a Aké Má Výhody?

affiliate marketing

Čo to je affiliate marketing? Affiliate marketing je spôsob sprostredkovania predaja produktov, služieb, alebo elektronických produktov, pri ktorom sprostredkovateľ (affiliate partner) dostáva určitú províziu za sprostredkovanie predaja, respektíve províziu z uskutočneného predaja, alebo inej akcie.

U nás má affiliate marketing niekoľko názvov, pod ktorými ho ľudia poznajú. Affiliate marketing je tiež známy ako partnerský program, alebo provízny program, alebo partnerský systém pomocou ktorého si môžete zarobiť peniaze cez internet.

Je to jednoduchý systém, ktorý keď je dobre nastavený, získavajú ním obidve strany – obchodník (prevádzkovateľ) a aj sprostredkovateľ. Funguje to na podobnom princípe ako dropshipping, alebo ešte lepší príklad je realitná kancelária a jej makléri. Maklér je zvyčajne platený od výkonu, čiže od uskutočnených predajov. Presne tak to funguje aj pri affiliate marketingu, iba s tým rozdielom, že affiliate marketing funguje cez internet.

Pri affiliate marketingu však nemusíte mať svoj vlastný e-shop (aj keď môžete), ale stačí vám obyčajná webstránka, alebo blog, prostredníctvom ktorého môžete produkty, alebo firmy propagovať. Taktiež je možné pri affiliate spolupráci efektívne využiť sociálne siete alebo email marketing.

Čítať ďalej…

 

Poznáte výhody použitia reklamných bannerov?

 

reklamne-banneryReklamy sa môžu robiť rôznymi spôsobmi, ale bannery sú jednou z tých najlepších alternatív, ako osloviť vaše publikum bez veľkej námahy. Umiestňovanie reklám do komerčných a tlačových médií môže byť komplikované a drahé. Mnoho organizácií preto považuje veľké reklamné a väčšinou v exteriéri umiestnené bannery za lacné a populárne riešenie.

Sú pútavé, silné a odolné a pre vaše podnikanie skutočne výhodné. Poďte sa spolu s nami pozrieť na to, prečo?

Jednoduché prispôsobenie

Originálne reklamné bannery umožňujú prispôsobenie vašej reklamy podľa konkrétnych potrieb. Môžete nimi propagovať logo, farby a použiť na paneli jedinečné vzory, ktoré môžu predstavovať akýkoľvek koncept, ktorý máte na mysli. Ich použitím sa môžete pri propagácii vášho podnikania, pokiaľ ide o dizajn, náklady alebo materiály, vyhnúť aj kompromisom.

Vysoký vizuálny dopad

Reklamné bannery sa používajú pre dokonalé a jednoduché spojenie s vaším veľkým publikom. Dobre navrhnutý reklamný banner si získa pozornosť okoloidúcich. Samozrejme, platí to za podmienok, ak strategicky premietate informácie o svojej firme do perspektívy.

Čítať ďalej…

 

SEO Poradenstvo a Optimalizácia

 
01-img-seo-optimalizaciaSEO Poradenstvo a Optimalizácia webu je skutočne dôležitá téma, ak chcete robiť internetový marketing a efektívne získavať návštevnosť z vyhľadávania na google alebo iných vyhľadávačoch webstránok pre svoj biznis.

Dobre urobené SEO vašej webstránky a kvalitná SEO optimalizácia textov, obrázkov a linkov na webe môže veľmi výrazne zvýšiť návštevnosť vašej webstránky a tiež počet nových zákazníkov a klientov, taktiež pomôže zvýšiť aktivitu už existujúcich zákazníkov.

Keďže ste sa dostali na túto stránku a hľadali ste niečo ohľadom SEO Poradenstva a optimalizácie, tak zrejme je to indikátor toho, že táto stránka je dobre optimaliozovaná a SEO využíva úspešne. Inak by ste túto stránku vo vyhľadávaní na google alebo v inom vyhľadávači určite nenašli.

A presne pre toto bola táto stránka vytvorená! Aby ste si v praxi overili, že SEO poradenstvo a optimalizácia webstránky má skutčne veľký význam riešiť a zaoberať sa tým a rozhodne sa dajú webstránky upraviť tak, aby na nich prišli návštevníci, ktorí hľadajú práve to čo vy ponúkate!

Čítať ďalej…

 

Zabudnite na vlastný obchod a predávajte na Amazone

 

predavanie-na-amazoneKaždý online predajca sníva o úspešnom podnikaní, v ktorom záujem o jeho produkt neustále rastie. Napriek tomu, že výhody internetu sú obrovské, nie všetkým sa ich darí na tento účel naplno využiť.

Máme pre vás niekoľko dôvodov, prečo by ste to mali skúsiť na celosvetovo známom Amazone.

Amazon má čísla

Amazon je obrovské nákupné online trhovisko, ktoré denne navštevuje niekoľko miliónov ľudí z celého sveta, vďaka čomu dosahuje zisk niekoľko miliárd dolárov ročne. Prečo by ste to nemohli využiť a stať sa súčasťou tejto online platformy aj vy. Stačí si na založenie účtu a úspešný predaj na Amazone najať profesionálov, ktorí majú na to svoje know-how?!

Infraštruktúra, s ktorou je ťažké konkurovať

Samozrejme, netvrdíme, že by ste sa mali vzdať svojho e-shopu. Podporiť ale predaj cez túto platformu má ďalší dobrý dôvod. Rozsah Amazonu umožňuje superkonkurenčné oceňovanie a jeho štruktúra a obchodný model zaisťuje, že si ho vyberú milióny aktívnych predajcov tretích strán za svoj hlavný online predajný kanál. Pridáte sa k nim aj vy?

Čítať ďalej…

 

Ako Funguje Multi Level Marketing (MLM)

mlm multi level marketing
Multi Level Marketing (MLM), alebo tiež sieťový marketing je forma marketingu, ktorá funguje na veľmi jednoduchom, ale účinnom princípe a používajú ho spoločnosti v rôznych odvetviach na predaj svojich produktov a služieb. Navyše s využitím dostupných internetových nástrojov sa aj v MLM otvárajú nové spôsoby a možnosti podnikania.

Veľa ľudí si spája MLM s podvodnými schémami a to častokrát oprávnene, pretože na trhu je aj mnoho podvodných neserióznych spoločností a jednotlivcov, ktorí túto formu marketingu zneužívajú pre podvody. V skutočnosti nie je Multi Level Marketing predurčený k tomu, aby pomocou neho zarábalo nekonečné množstvo ľudí, lebo to ani nie je možné. To ale neznamená, že MLM je podvod, alebo, že si s MLM nemôžete zarobiť peniaze. Práve naopak, tento obchodný model úspešne používa veľa spoločností a umožňuje zarábať peniaze aj bežným ľuďom na každej úrovni MLM systému.

Multi level marketing nie je nič nové a firmy ho používajú na propagáciu svojich produktov a služieb už desaťročia a niektoré spoločnosti sú veľmi úspešné, ako napr. RINGANA, GDIHerbalife, Oriflame, Amway, Avon, Lyoness a ďalšie. To isté platí aj o úspešných predajcoch. Niektorí ľudia si predstavujú pod MLM iba ich rodinných príslušníkov, alebo známych, ktorí predávajú kozmetické výrobky, alebo nejaké doplnky výživy a podobne…V každom prípade je multi level marketing pre mnoho ľudí stále málo známy a málo pochopený spôsob zarábania peňazí. MLM je síce jednoduchý systém, s ktorým môžete zarobiť peniaze ak viete čo robíte, ale nie je to žiadny systém pre bezpracné rýchle zbohatnutie.


TIP: Ako ľahko a dlhodobo získavať BTC zadarmo? 👉 Stačí zmeniť webový prehliadač na CryptoTab v ktorom je implementovaný ťažobný modul, ktorý využíva nevyužitý výpočtový výkon vášho PC na ťažbu Bitcoinu pre vás (overené v praxi) ✨


Čítať ďalej…

 

Tri chyby, ktoré možno robíte so svojimi marketingovými údajmi

Podnikanie na internete je jednoduché, pretože tu máte k dispozícii množstvo potenciálnych zákazníkov. S nimi sa ale zvyšuje aj počet údajov, ktoré musíte vedieť spracovať. Ak vám to nejde, prichádzate o podstatnú časť zákazníkov, čo si ako podnikateľ dovoliť zrejme nemôžete. Aké je riešenie?

Skúste osloviť dobré call centrum v Bratislave, ktoré vám s vašou databázou pomôže. Údaje sa stali pre obchodníkov dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Nielen preto, aby lepšie porozumeli zákazníkom a ich cestám, ale vedeli si aj vytvoriť, spustiť a aplikovať do praxe oveľa viac relevantnejšie kampane a správy, ktoré odhaľujú výsledky ich marketingového úsilia.

Ak sa vám to celé nedarí, nemáte v tíme zrejme odborníka a robíte niektoré z týchto chýb.

Vaše údaje sú v zlom stave

Než začnete očakávať dobré výsledky predaja, budete potrebovať správne základy, na ktorých budete potom stavať. Nemôžete predsa robiť správne rozhodnutia, ak ich zakladáte na zlých údajoch.

Čítať ďalej…
 

Digital partner pre vaše lepšie vzťahy s publikom na internete

Vytvoriť si dobrý vzťah so zákazníkom je dnes pre podnikateľov a vďaka internetu oveľa jednoduchšie. Hlavnou výhodou je obrovské publikum, potom je to spôsob online propagácie cez sieť, samozrejme rýchlosť a výhodná cena. Ak sa ale v online marketingu moc nevyznáte, môžu byť všetky spomenuté výhody pre vás naopak vlastnou skazou.

Ak sa človek venuje niekoľkým veciam naraz, nie vždy ich musí zvládnuť a dotiahnuť do posledného detailu tak dokonale, ako by sa to podarilo špecialistom, ktorí sa venujú a špecializujú čisto len na jedno odvetvie a problematiku.

My vám poradíme, kde ich nájsť, a prečo sú pre vás a vaše podnikanie tak dôležití.

Online marketing je najsilnejší nástroj, ktorý vám môže pomôcť

Propagácia tovarov, služieb a firiem na internete je veľmi efektívnym systémom v rozvoji podnikania. Ak ho ešte nepoužívate, je čas na zmenu.

Nie je žiadnym tajomstvom, že práve reklama na internete je dnes najsilnejším nástrojom, ktorý môže podnikateľom, a teda aj vám, pomôcť pri zvyšovaní ziskovosti podniku. Všetko ale musíte robiť s kompetentným prístupom a zručným ovládaním.

Čítať ďalej…
 

Reklama, ktorá bude vyhovovať vašim požiadavkám, ploche a rozpočtu

Myslíte si, že všetko je už len o online systéme a podnikaní, ktoré urýchľuje a zjednodušuje celý proces samostatnej zárobkovej činnosti? Vo viacerých prípadoch možno áno, ale stále sú tu oblasti, ktoré si vyžadujú aj viac klasické riešenia s modernými prvkami. Reklama formou rollupov alebo výstavných stánkov sa tak stáva čoraz viac populárnejšia a my si povieme, ako vám to zjednoduší aj to vaše podnikanie.

Čo je výstavný stánok?

Ide o moderný obchodný nástroj, ktorý dokáže vďaka svojej kompaktnej konštrukcii a modernému dizajnu zaujať široký okruh verejnosti aj po vizuálnej stránke a všetko za prijateľnú cenu.

Nie všetky veci sa predsa vždy riešia a dohadujú len za pracovným stolom v kancelárii a na internete. Občas sa musíte prezentovať aj inak. Použitím výstavného stánku vyriešite všetko jednoducho a rýchlo.

Priláka veľký počet záujemcov, spomedzi ktorých si budúceho obchodného partnera a nových zákazníkov vyberiete oveľa ľahšie.

Čítať ďalej…
 

Email marketing má v online svete stále veľký význam

Email marketing

O email marketingu sa v online svete hovorí už roky. Niektorí si myslia, že už sa neteší takej popularite ako kedysi, no mnohí naň doteraz nedajú dopustiť. Ešte stále totiž patrí medzi najúčinnejšie komunikačné nástroje v online marketingu. Aké sú výhody email marketingu? Nielen to sa dozviete v nasledujúcom článku.

Výhody email marketingu

Takmer polovica populácie využíva emailovú komunikáciu, pričom si dennodenne prehliadajú prichádzajúce emaily. Štatistiky jasne dokazujú, že email marketing je príležitosť, ktorú si netreba nechať ujsť.

Účinný komunikačný nástroj v digitálnom marketingu

Bez ohľadu na to, či ste malý alebo stredný podnikateľ či firma, vaši zákazníci isto používajú email. Vďaka tomu máte možnosť osloviť ich kedykoľvek, pretože v dobe internetu k nim máte prístup 24 hodín denne a 365 dní v roku.

Čítať ďalej…
 

4 tipy, ako si vybrať agentúru pre správu sociálnych sietí

agentura-pre-spravu-soc-sieti

Za posledné roky si reklama na sociálnych sieťach prešla masívnym nárastom. Sociálne médiá sa tešia obrovskej popularite a pre množstvo firiem a podnikateľov je čoraz ťažšie zostať konkurencieschopnými.

Nielen malí podnikatelia to môžu mať ťažké. Aj úspešné spoločnosti sa často pasujú s tým, ako zapôsobiť na ľudí cez sociálne siete. V tomto prípade väčšinou prichádza na rad profesionálna marketingová agentúra.

Odpovedzte si na otázky

Ako si však vybrať tú správnu? Pripravili sme pre vás pár tipov, na čo by ste sa pri výbere marketingovej agentúry mali zamerať.

1. Stotožňujú sa ciele agentúry s víziou vašej firmy?

Tak ako pri každom obchodnom partnerstve, aj tu platí pravidlo, že si musíte navzájom sadnúť. Musíte mať istotu, že marketingová agentúra, s ktorou budete spolupracovať, bude prezentovať vašu spoločnosť cez sociálne médiá takým spôsobom, ktorý je v súlade s vašimi hodnotami.

Čítať ďalej…
 

Online marketingová agentúra pre podnikateľov

Každý podnikateľ chce byť úspešný. Na to, aby dosiahol úspech, potrebuje okrem iného aj správne nastavený marketing.

Na Slovensku máme niekoľko agentúr, ktoré sa online marketingu venujú. V tomto článku si predstavíme online marketingovú agentúru Digital Partner.

Predstavenie agentúry

Digital Partner je online marketingová agentúra, ktorej cieľom je pomôcť malým aj veľkým podnikom efektívne komunikovať s verejnosťou. Vďaka neustálemu vzdelávaniu a novým skúsenostiam ponúkajú komplexné služby v online marketingu s garanciou kvality.

Spolupráca založená na OUKEJ princípe

Pri svojej práci sa riadia takzvaným OUKEJ princípom. Základom tohto princípu sú piliere ako odbornosť, úspech, kvalita, efektívnosť a jedinečnosť. Čo značia? Neustále prehlbovanie vedomostí v odbore, úspech klienta ako hnací motor agentúry, kvalita, na ktorej si potrpia, efektívne riešenia problémov a individuálny prístup ku každému klientovi.

Čítať ďalej…