RSSRôzne

Najbežnejšie typy prepravy tovaru, bez ktorých sa váš e-shop nepohne


preprava-zasielokPostaviť podnik na dobrej myšlienke a originálnom nápade ešte ani zďaleka nie je všetko. Pod úspech dnešnej modernej firmy sa podpisuje aj spoľahlivá preprava zaručujúca rozmach a pohodlné fungovanie internetových obchodov. Poďte sa preto spolu s nami pozrieť na to, ktoré prvky môžu vaše e-podnikanie v tomto smere čo najviac rozbehnúť tým správnym smerom?!

Preprava tovaru a kvalitné váhy T-Scale zaručia spokojnosť zákazníkov aj klientov, ktorí sa na základe tej najlepšej vybavenosti rozhodnú s vami spolupracovať.

Kamiónová preprava a jej rýchle dodanie tovaru na správne miesto

Rýchla kamiónová preprava sa podieľa na rozvoze a doručení tovaru v relatívne krátkej vzdialenosti (do 200-300 km), hlavnou výhodou tohto spôsobu prepravy je dobrá manévrovateľnosť, ktorá umožňuje dodať náklad od dverí k dverám.

Aj tento spôsob dopravy vám, ako internetovému e-shopu umožňuje pravidelný rozvoz objednaného tovaru zákazníkom, pričom však musíte dbať na jeho dostatočné a kvalitné balenie.

Čítať ďalej…

 

Nesprávnym sedením v práci k trvalej invalidite

 

kancelarsky-nabytokKancelárske práce, okrem iného, zaťažujú aj váš chrbát. Pri nesprávnom sedení na bolesť krku, chrbtice, hlavy a krížov dlho čakať nemusíte. Ochráni vás a pomôže vhodná stolička, ergonomická myš a správne vzdialenosti medzi telom a počítačom. Kúpte si výškovo nastaviteľný kancelársky stôl a uistite sa, že operadlo ergonomicky tvarovaného kresla sa prispôsobuje pohybu tela pri sede.

Myslíte si, že je to nezmysel? Ochorenie a bolesť chrbta vás môže pripútať na lôžko v priemere na 2 až 12 týždňov, čo je pre tých, ktorí si potrebujú zarobiť na živobytie a strechu nad hlavou nepríjemná správa. Rovnako aj fakt, že až 80 % populácie je aspoň raz v živote postihnutých intenzívnymi bolesťami chrbta.

Dôvodom je nesprávne zaťaženie chrbtice a tela pri práci a príliš málo pohybu v každodennom živote. Našťastie to môžete a máte šancu ešte zmeniť. Ak tak neurobíte, vaše telo si svoju daň za nesprávne sedenie časom určite vyberie.

Zvoľte si na sedenie dobrý kancelársky nábytok

Čítať ďalej…

 

Osvetlenie: Temná stránka práce a rozhodujúci faktor výkonu

 

osvetlenie-kancelarieVedeli ste, že osvetlenie kancelárie ovplyvňuje koncentráciu, zdravie, náladu a motiváciu vašich zamestnancov? Správne osvetlenie je okrem dobrej vnútornej klímy tiež rozhodujúce pre optimálnu efektívnosť vašich zamestnancov. Slabé osvetlenie je jednou z najbežnejších sťažností v kanceláriách na celom svete. Vy sa tomu môžete vo vašej firme vyhnúť.

Osvetlenie sa často vníma ako základný parameter života na zemi, od ktorého závisí naše zdravie, spánok, výkon a mnohé ďalšie činnosti. V exteriéri aj interiéri sa jeho intenzita v priebehu dňa a zmeny ročných období mení. Najčastejším prejavom nedostatočnej intenzity osvetlenia je potom únava, znížený výkon, zhoršené schopnosti vnímania a narušenie emocionálnej rovnováhy.

Prispôsobiť sa týmto podmienkam je pre telo náročné, preto je lepšie, ak sa nášmu organizmu naopak prispôsobuje moderné a umelé osvetlenie, ktorému predchádza rozsiahly energetický audit.

Ako zlepšiť pracovné podmienky pomocou osvetlenia?

Prvá vec, ktorú musíte urobiť, je skontrolovať aktuálne osvetlenie. Okrem spomínaného energetického auditu, je jedným z najlepších spôsobov, ako zistiť, či je vaša kancelária nedostatočne osvetlená, položiť svojim zamestnancom niekoľko otázok o negatívnych dopadoch nekvalitného osvetlenia na ich prácu.

Čítať ďalej…

 

Potrebujete sa vyznamenať? Pokúste sa získať všetky potrebné certifikáty

ziskanie-iso-certifikatuCertifikácia výrobkov a organizácie je súbor opatrení zameraných na identifikáciu súladu ukazovateľov kvality výrobkov s určitými normami. Počas certifikácie sa kontrolujú hodnoty, ktoré sú dôležité pre opis požadovaných spotrebiteľských vlastností výrobku. Certifikácia je teda potvrdením kvality produktu, s ktorým chcete na trhu a medzi konkurenciou zaujať. Ako ju však získať?

Nakoľko ide o proces, ktorý musí podliehať zákonom, pevne stanoveným normám a rôznym požiadavkám, získanie potrebného osvedčenia nie je vždy až tak celkom jednoduché.

Princípom celého procesu certifikácie je, že sa stanovuje stupeň zhody charakteristík výrobku s pevne a jasne danými a stanovenými požiadavkami. Certifikát kvality alebo norma ISO 9001 je určená pre všetky organizácie, ktorým záleží na spokojnosti zákazníka.

Postup ako získať certifikát kvality a bezpečnosti?

Spolu s kvalitou ide „ruka v ruke“ aj bezpečnosť, teda schopnosť zamestnancov alebo majiteľov podniku zaistiť, aby bola nielen práca, ale celá prevádzka a výrobky bezpečné. Získanie ISO 45001, certifikátu bezpečnosti a ochrany zdravia zamestnancov pri práci s certifikátom kvality je možné na základe nasledovného postupu.

Čítať ďalej…

 

VoLTE a ViLTE – technológie, ktoré vám zabezpečia bezproblémový (video)hovor

VoLTEVoLTE a ViLTE. Dve technológie, ktoré majú v budúcnosti zmeniť svet telefonovania. Spojenie medzi mobilmi má byť kvalitnejšie, rýchlejšie a stabilnejšie. 

Obe technológie už začínajú prenikať medzi zákazníkov. V súčasnosti všetci štyria mobilný operátori poskytujú možnosť volať prostredníctvom VoLTE, jediným obmedzením tak je iba smartfón, ktorý dané technológie musí podporovať. Tých zatiaľ nie je veľa, no v priebehu nasledujúcich rokov by podpora spomínaných noviniek mala byť samozrejmosťou. 

Čo to však VoLTE a ViLTE vlastne je?

VoLTE a ViLTE – čo to je?

VoLTE je skratka z anglického Voice over LTE, čo sa do slovenčiny prekladá ako hlasové volanie cez 4G/LTE dátovú sieť. Inak povedané, keď niekomu voláte prostredníctvom technológie VoLTE, operátor vás nespája cez klasickú GSM sieť, ale cez dáta.

Nemusíte sa však báť, že by ste pri takejto forme telefonovania prišli o všetky dáta do mobilu. Hoci hovor prebieha prostredníctvom internetu, operátori vám ich z celkového objemu nestrhnú.

Komerčné využívanie VoLTE začalo pomerne nedávno. Singatel v roku 2014, ako prvý operátor na svete, ponúkol možnosť volať cez LTE svoje zákazníkom v Singapure (niektorí toto prvenstvo prisudzujú  spoločnosti MetroPCS, ktorá spustila službu VoLTE v Dallase v auguste 2012). Odvtedy jej vývoj pokračoval ďalej a dostal sa aj na Slovensko.

Čítať ďalej…

 

7 veľkých zdravotných rizík sedavej práce za počítačom

Sedavý spôsob života sa stáva čoraz bežnejším, no pre telo je táto poloha naopak najmenej prirodzenou. Štatistiky hovoria, že viac ako 75 % svojho pracovného dňa strávime v kancelárii práve v tomto režime. Ak si predstavíme, že už pri 30 minútach sedenia sa telo dostáva do rizika, počas bežnej pracovnej doby si takto „kopeme vlastný hrob“.

Internet a online podnikanie sa ale postarali o to, aby sa počet ľudí sediacich za počítačom znásobil a každým jedným dňom tento trend pokračuje. V tejto chvíli by ste si možno pomysleli, že bežný robotník, ktorý potrebuje na svoju prácu kvalitné montérky je na tom lepšie. Plusy a mínusy má ale každé jedno zamestnanie. To sedavé má týchto sedem zdravotných rizík.

Zdravotné riziká sedavej práce

Na jednej strane je podnikanie cez internet hodnotené ako moderné, rýchle a pohodlné, no stále sú to ľudia, ktoré dodávajú týmto moderným technológiám a strojom konkrétne povely. Takýto pracovníci, ktorí vykonávajú sedavú prácu za svojim počítačom, sú ale vystavení zvýšenému riziku vzniku:

Čítať ďalej…
 

Naozaj potrebujete kanceláriu, aby ste dosiahli úspech v podnikaní?

virtuálna kancelária a sídloV niektorých prípadoch sa podnikateľ alebo manažér spoločnosti do kancelárie v návale svojich povinností v teréne ani nedostane. Dokonca ju mnohí podnikatelia a niektoré výrobné odvetvia ani nepotrebujú, pretože všetko dôležité majú v hlave, počítači a mobile. Pre úspech v podnikaní ale určitú formu kancelárie potrebovať budete a my vám povieme, kde a ako sa to dá vyriešiť formou lacného prenájmu.

Ak sa chystáte založiť novú spoločnosť, jednou zo základných podmienok je jej úspešná registrácia na konkrétnych úradoch. A práve obchodný register je systém, v ktorom sa musia zapísať všetky spoločnosti fungujúce na území našej republiky. Podmienkou pre povolenie zápisu je však spoločnosť registrovaná na konkrétnom sídle.

Na tieto účely využívajú nové firmy moderné virtuálne kancelárie, ktoré poskytujú svojim klientom niekoľko zaujímavých služieb. My si teraz niečo o nich povieme, pretože ešte stále sa môže nájsť človek, ktorý by sa v tom nevyznal.

Čítať ďalej…

 

Je možné proces likvidácie spoločnosti urobiť aj on-line?

likvidacia-spolocnostiLikvidácia spoločnosti nie je o nič jednoduchšia ako jej samotné založenie, a pokiaľ k tomuto stavu dôjde, je nutné si uvedomiť niekoľko dôležitých faktov a neutápať sa v problémoch, ktoré nemajú riešenie. Ako povedal Dalton Exley: „ Nikto z nás sa nemôže vrátiť v čase a znova začať. No čo môže urobiť každý, keď chce, je začať znova odteraz a zavŕšiť to inak a lepšie.“

Vďaka pohodlnej a aj keď to znie možno divne, príjemnejšej likvidácii spoločnosti on-line, sa vám niečo podobné podarí dosiahnuť celkom určite! Chyby a omyly predsa neznamenajú koniec sveta a za každým jedným mrakom svieti slnko a svitá nová nádej. Je na čase obrátiť list a možno aj novými lacnými tonermi začať písať inú a lepšiu históriu spoločnosti.

Dobrovoľná likvidácia spoločnosti má svoj postup

Ak sa spoločníci rozhodnú činnosť svojej firmy z určitého dôvodu ukončiť, je nutné vykonať jej likvidáciu. Je to však komplikovaný proces, s ktorým by vám ale skúsení odborníci mohli pomôcť. Takouto pohodlnejšou likvidáciou spoločnosti si ušetríte možno čas a v niektorých prípadoch zrejme aj financie, ktorých už nie je asi v tomto prípade nazvyš.

Čítať ďalej…

 

Úspešné zvládnutie firemných akcií – čo k tomu treba

firemné pracovné akciePre úspešné zvládnutie firemných akcií budete potrebovať nielen dobrú prezentačnú techniku, ale aj správne vybavené priestory. Plnohodnotné využívanie prezentačnej techniky je kľúčovým bodom každej a s úspechom prijatej vizuálnej prezentácie. Plánovaný kongres, konferencia, míting alebo iná dôležitá udalosť, využíva pri ich organizovaní tie najmodernejšie postupy a techniku, ktorej sa nič nevyrovná.

Ale aký to bude mať efekt, ak sa budete triasť v miestnosti, ktorá nemá správne izolované okná, nedostatočné vetranie alebo osvetlenie?

Z toho vyplýva, že základom úspechu plánovania dobrej akcie, prednášky, školenia alebo kongresu, by malo byť aj kvalitné vybavenie a zariadenie fyzických priestorov na tento účel určených. My vám predstavíme niekoľko možností, ktoré môžete pri najbližšej možnej príležitosti v tomto smere vyskúšať a preveriť.

Čítať ďalej…

 

Ako poslať balík do zahraničia spoľahlivo, rýchlo a za dobrú cenu

dorucovanie-zasielokDoba, v ktorej žijeme, nám dáva neobmedzené možnosti cestovania, komunikácie a ďalšieho spojenia s celým svetom. To platí, aj keď potrebujete odoslať zásielku od dverí k dverám napríklad na druhý koniec sveta.

Riešenie ponúkne rad doručovacích spoločností, stačí si len vybrať tú pravú. Pre niekoho bude určujúca cena, iného bude zaujímať termín dodania a ďalšieho môže limitovať rozmer či váha zásielky.

Cena, dodacia lehota, rozmery

Určiť konečnú cenu poskytovanej služby pomôže kalkulačka, ktorú nájdete na webových stránkach väčšiny doručovacích firiem. K výslednej čiastke je potrebné pripočítať cenu poistenia, ktorá je do určitej hodnoty zásielky nulová.

Doba, kedy zásielka dorazí na miesto určenia, sa líši nielen podľa doručovacích možností jednotlivých prepravcov, ale aj voľbou režimu, ktorý sme si pre odoslanie zvolili. Na výber máme väčšinou režim Standart alebo Expres, ktorý je drahší, avšak umožní doručiť zásielku aj do 24 hodín.

Vzhľadom k limitom váhy a rozmerov panujú medzi jednotlivými spoločnosťami rozdiely. Niektoré firmy zaisťujú prepravu balíkov vážiacich maximálne niekoľko desiatok kilogramov, iné spoločnosti zabezpečujú prepravu paliet vážiacich aj niekoľko stoviek kilogramov.

Čítať ďalej…

 

5 spôsobov, ako si zjednodušiť podnikateľský život

zjednoduste-si-podnikanieAko vlastník malej firmy ste zodpovední za mnohé kľúčové úlohy, aby ste udržali svoju firmu „nad vodou“, čo znamená, plniť objednávky, mať tvorivého ducha, vedieť riadiť predaj a marketing a obávaný proces fakturácie, pričom tento zoznam pokračuje samozrejme ďalej.

Byť podnikateľom alebo vlastníkom malej firmy však neznamená, že by ste to všetko potrebovali zvládnuť na jednej úrovni a sami. Úspešní podnikatelia sú v skutočnosti odbornými delegátmi, preto, že pochopili, ako deliť kľúčové úlohy, používať nástroje a riešenia delegovania. Ak chcete byť úspešní, aj vy by ste sa mali stať znalcami toho, čo vám v tomto smere pomôže. Tu je niekoľko tipov:

1. Je to jednoduché – skúste to digitálne

Dokonca aj vo svete, kde je digitalizácia dominantou, mnohí majitelia malých podnikov stále používajú manuálne prostriedky na vytváranie a odosielanie faktúr. V poslednom prieskume spoločnosti Sage sa dokonca zistilo, že 71 % malých podnikov používa na vytváranie faktúr Microsoft Word alebo Excel a 47 % zasiela faktúry svojim klientom poštou.

Čítať ďalej…

 

Ak potrebujete trvalý pobyt, môžete si ho vybaviť aj online

trvaly-pobyt-onlineDo rôznych nelichotivých situácií sa každý občas dostane a musí sa s nimi naučiť žiť a konfrontovať. Nie vždy je to ale tak jednoduché a jednoznačné, nájsť si cestu, ktorá vám otvorí v danom a konkrétnom smere nové obzory a možno aj dvere.

V tomto článku sme sa zamerali na to, ako vyriešiť svoje problémy napr. s vlastným sídlom firmy alebo s trvalým pobytom. Sú to záležitosti, ktoré nás môžu postretnúť v podnikaní a tiež v bežnom súkromnom živote.

Využívajú to aj podnikatelia

Určite ste už počuli o virtuálnej kancelárii a virtuálnom sídle spoločnosti, ktoré môžu výrazne uľahčiť podnikateľské začiatky a rozbeh podnikania. Je to v podstate virtuálna forma klasickej kancelárie, o ktorú sa ale nemusíte ako fyzická osoba, podnikateľ a prenajímateľ vôbec starať.

Čítať ďalej…

 

Ako začať s bitcoinom a kryptomenami – burza, nákup BTC a obchodovanie

bitcoin-cryptoStále častejšie a z rôznych strán sa stretávame s pojmami ako kryptomeny, bitcoin, blockchain, altcoiny decentralizované meny, krypto burza a pod. Je to len bublina, alebo neodvratný nový trend, ktorý sa skôr či neskôr stane bežnou súčasťou našich životov a teraz je ten správny čas to využiť?

Bitcoin a kryptomeny (altcoiny) sú v podstate virtuálne „internetové“ mince, ktorým ľudia svojimi finančnými investíciami (nákupom kryptomien) vyjadrujú svoju dôveru v daný „coin“ a tiež projekt za ním stojaci a tým ovplyvňujú ich cenu.

Momentálne má najvyššiu dôveru prvá a najstaršia kryptomena Bitcoin i keď jeho cena má vysoký rozptyl (volatilitu) a nie je žiadnym prekvapením ak behom krátkej doby zvýši svoju cenu o niekoľko 100% a následne zase cena prudko padne dole…

No v dlhodobom merítku má stále rastúci trend a je pravdepodobné že to tak bude aj naďalej, aj napriek občasným vyšším prepadom ceny. Je to aj z dôvodu že počet BTC, ktoré budú celkovo v obehu je presne definovaný (21 000 000 BTC – technicky: 20 999 999,9769) a tým pádom ak si nájde reálne využitie a rastúci dopyt, bude zákonite rásť aj jeho cena.


Ako ľahko získavať BTC zadarmo? Stačí zmeniť webový prehliadač na CryptoTab!

Čítať ďalej…

 

Chcete podnikať a potrebujete sídlo pre vašu spoločnosť

sídlo pre vašu spoločnosťDnešná rýchlo sa meniace technológie odstraňujú potrebu organizácie mať fyzickú polohu. Jednou z najväčších výhod tejto zmeny je to, že podnik nemusí investovať do prenájmu, a úspory sa tak môžu potom preniesť na zákazníkov a klientov.


Jednou z možností, akú dnes majú podniky, ktoré chcú odstrániť fyzickú polohu, je flexibilné virtuálne sídlo, ktoré má stále viac benefitov a tie môžete vo svoj prospech v biznise využiť aj vy.

Jednoduchá práca z domu

Ak si plánujete zakladať spoločnosť alebo už máte svoju malú domácu firmu a chcete si prenajať virtuálny kancelársky priestor, môžete získať fyzickú adresu bez toho, aby ste si museli prenajať klasickú kanceláriu alebo na tieto účely využiť svoju súkromnú adresu. Môžete tiež využívať telefón a službu odpovedania na hovory, takže si nebudete musieť prenajať ani sekretárku alebo vyčleniť čas z vášho rušného dňa, aby ste odpovedali na dané volania sami! Všetko je to ale samozrejme na vašom slobodnom rozhodnutí.

Čítať ďalej…

 

Hlavné úlohy podnikateľa, alebo čo a ako robiť, ak sa ním chcete stať

úlohy podnikateľaCharakteristiky moderného podnikania a manažmentu vytvárajú univerzálnu štruktúru pre osobitný typ manažéra. Aj keď sa to niekedy javí ako presný opak, manažérom úspešného podniku sa nestanete len tak zo dňa na deň. Dnes si to vyžaduje inovatívnu povahu, priaznivé sociálne prostredie, finančné, organizačné a iné špeciálne kompetencie a zručnosti.

Účinnosť moderného podnikania, jeho schopnosť existovať a rozvíjať sa vo vysoko konkurenčnom prostredí je čoraz viac závislé od maximálneho využitia potenciálu existujúceho ľudského zdroja.

Úlohou moderného manažéra je tak vytvoriť podmienky, v ktorých dokonca aj obyčajní ľudia môžu dosiahnuť mimoriadne výsledky. Všetko je závislé pritom na čase, ktorého sledovanie na moderných pánskych hodinkách je v biznise takmer na dennom poriadku. Aby ste si aspoň niektoré veci zjednodušili, chce to organizáciu a dobré zručnosti, ktoré vám v tom všetkom pomôžu.

Aký by mal byť manažér, aby mohol efektívne zmeniť správanie podriadeného?

Ako zo samotného názvu vyplýva, je to všetko o spolupráci. Teda aspoň by to tak byť malo. No ak si ani napriek tomu neviete predstaviť, čo všetko tým myslíme, môžete si prečítať nasledujúce riadky. Zvykli sme si na to, že je pre nás lepšie, ak nám niekto poradí a podá pomocnú ruku, toto je jeden zo spôsobov.

Čítať ďalej…