RSSWebstránky

Online kurz – kreatívny copywriting

 
kompletny-kurz-kreativneho-copywritinguKompletný kurz kreatívneho copywritingu je online video kurz a pokrýva kreatívny copywriting od A po Z.

Je vhodný pre začiatočníkov aj pre tých, ktorí sa copywritingu už venujú a chcú získať ďalšie vedomosti alebo si rozšíriť obzory a praktické zručnosti.

V “Kompletnom kurze kreatívneho copywritingu” s lektorom Ondrejom Součkom sa naučíte všetko, čo potrebujete poznať, aby sa z vás stal úspešný copywriter.

Kurz je vhodný pre úplných začiatočníkov, ktorí sa chcú venovať kreatívnemu copywritingu buď v agentúre, alebo na voľnej nohe, ale aj pre skúsenejších, ktorích copywriting živí a chcú získať ďalšie znalosti a rozšíriť si tak svoje obzory. Kurz je tiež vhodný pre všetkých, ktorí sa s kreatívnym copywritingom stretávajú vo svojej práci i osobnom živote, napríklad v marketingu alebo obchode.

Čo sa v kurze kreatívneho copywritingu sa naučíte ?

  • Ako sa stať kreatívny copywriter vrátane toho, ako sa dostať do reklamnej agentúry a ako úspešne pôsobiť ako freelance kreatívny copywriter
  • Ako musí kreatívny copywriter postupovať, aby dokázal naplno využiť koncepčné, kritické aj out of box myslenie
  • Ako písať reklamné texty od headline, cez direct maily a posty na sociálne siete po scenáre televíznych reklám
  • Ako sa stať kreatívnym lídrom a kreatívnou autoritou bez ohľadu na funkciu, ktorú máte momentálne na svojej vizitke

Čítať ďalej…

 

Prilákajte a udržte si zákazníkov pomocou SEO

 

SEO-analyzaPodnikanie cez internet alebo s jeho pomocou sa v dnešnej náročnej dobe stáva jednou z dostupných možností, ako komunikovať so zákazníkom.

V súlade s tým sa však zvyšuje aj úroveň konkurencie a pre online obchody je ťažké zákazníkov nielen prilákať, ale si ich aj udržať.

SEO je v tomto prípade užitočné preto, lebo informuje vyhľadávač o tom, ktorá stránka si zaslúži pozornosť používateľa a vysoké pozície vo výsledkoch vyhľadávania. Keby nebolo SEO optimalizácie, potom by vo výsledkoch vyhľadávania nastal chaos a najvyššie priečky obsadili náhodné stránky, na ktorých nikto nič nekupuje.

Začnite s kompletnou SEO analýzou

SEO znamená akúkoľvek akciu zameranú na optimalizáciu alebo zlepšenie výkonu vášho webu. Účelom takejto propagácie je, aby sa zdroj umiestnil na prvom mieste alebo sa aspoň dostal vyššie na vrchol pre konkrétnu požiadavku vo vyhľadávačoch. 

Čítať ďalej…

 

Prečo sú dnes založenie a dostupnosť webu dôležitejšie ako kedykoľvek predtým

 

vytvorenie-novej-webstrankyUž ste niekedy premýšľali o tom, koľko ľudí denne navštevuje internet a webové stránky online obchodov?

Sú to obrovské čísla, ktoré po prepočítaní predstavujú pre firmy nemalé zisky. A dnes v dobe, kedy je internet v mnohých odvetviach a sférach jediným zdrojom príjmu to platí dvojnásobne.

Online obchod je moderné riešenie na implementáciu online predaja, zvýšenie úrovne služieb zákazníkom a formovanie imidžu spoločnosti. Prečo by ste teda nemohli využiť tento zdroj na podnikanie a viac úspechov vo svojom osobnom aj profesijnom živote aj vy? Získate tým viac než si myslíte. 

Minimálne náklady na riadenie

Pri klasickom obchode potrebujete väčšinou aj sklad a nejaké tie kancelárske priestory. Aktuálna situácia nás však presvedčila, že sa to dá robiť aj inak. Základom je mať web, pomocou ktorého budete schopní všetko bez problémov predávať. 

Aby vám ale takéto firemné stránky plnohodnotne slúžili na viacero účelov, je vhodné, keď sa o vytvorenie novej web stránky postará profesionál. 

Získate viac publika

Výhodou online obchodu je aj to, že neexistujú žiadne obmedzenia v podobe ulice, okresu alebo mesta. Ak ste schopný pokryť dodanie tovaru do akéhokoľvek regiónu v krajine, vaše šance na úspech sú vysoké. 

Čítať ďalej…

 

Vytvorenie web stránky návod

 

ako vytvorit webstrankuMať svoj vlastný web na internete je v dnešnej digitálnej dobe stále dôležitejšie a populárnejšie, hlavne ak podnikáte alebo potrebujete prezentovať svoje aktivity alebo služby väčšiemu počtu ľudí. Dokonca aj osobné web stránky majú stále väčší zmysel, kde môžete prezentovať svoju osobu, záujmy, koníčky, názory a pod.

Stále viac ľudí, firiem a podnikateľov hľadá návody na vytvorenie web stránky. V súčasnosti zisťujú aj tzv. offline podnikatelia a živnostníci, ktorí prevádzkujú klasické kamenné obchody a prevádzky, že keď nemajú svoju vlastnú webstránku tak je to pre nich rozhodne konkurenčná nevýhoda oproti tým, ktorý aspoň nejakú webstránku majú.

Mať svoju web stránku znamená aj to, že sa ku vám a vašim službám môže dostať oveľa viac ľudí len tým, že si vás nájdu na internete a potom môžu prísť aj osobne ku vám nakúpiť alebo využiť vaše služby. Dobre vytvorená a SEO optimalizovaná webstránka je často účinnejšia a efektívnejšia než bežná reklama a navyše je k dispozícii pre vašich potenciálnych zákazníkov 24 hodín denne 7 dní v týždni! Je to vlastne taký váš verný neúnavný zamestnanec 🙂 Čítať ďalej…

 

Ako môžu neustále aktualizácie ovplyvniť tvorbu e-shopu na mieru?

tvorba webových stránokDizajn webových stránok by nemal byť len špičkový. Vaše stránky, by ste si mali navrhovať a vytvárať tak, aby boli kompatibilné s najnovšími technológiami a novinkami, ktoré ľudia a zákazníci používajú a s tým, že budú naďalej správne fungovať, bez ohľadu na to, čo nové sa na ďalší mesiac objaví na trhu.

Vyžaduje si to obrovský potenciál a rozhľad, kreativitu a schopnosť logicky a dopredu uvažovať. Okrem toho ide aj o určité technické zručnosti, na ktoré si však len tak jednoducho niekto návyk nevytvorí a radšej oslovuje s požiadavkou kvalitnej tvorby webových stránok profesionálov.

Proces tvorby webových stránok

Aby ste mohli svoje podnikanie na trhu robiť on-line, potrebujete jedinečný, funkčný a esteticky príjemný web dizajn. Ako ale môže vaša webová stránka dosiahnuť tieto ciele, a to všetko pri zachovaní riadenia návštevnosti a konverzií? Vyžaduje si to prax a potrebné znalosti!

Čítať ďalej…

 

Linkbuilding: Je dôležitejšia kvalita odkazov alebo ich počet?

linkbuilding tvorba odkazovKvantita je dnes alfou a omegou v každom jednom smere a podnikaní obzvlášť. Dá sa to ale tvrdiť aj v modernom a stále viac dôležitom online marketingu, ktorý si zakladá na skutočných zákazníkoch, prinášajúcich vám zisk?

Možno vás to zaujíma aj pokiaľ ide o budovanie odkazov na vaše stránky – teda to, akým spôsobom je u vás robený linkbuilding. Či je pre vás lepšie mať veľa odkazov, alebo niekoľko prepojení z vysokej autority alebo dôveryhodných webových stránok. Je kvantita dôležitejšia než kvalita, alebo by ste mali vynaložiť vaše úsilie na to, aby ste sa pokúsili dosiahnuť jeden skutočne skvelý odkaz v porovnaní so sto ďalšími?

Dajte si záležať a vytvárajte kvalitné odkazy

Vytváranie kvalitných odkazov je proces ich detailného určenia alebo presmerovania na konkrétnu webovú stránku alebo obsah. Môžete to urobiť tak, že pridáte odkazy z inej webovej stránky alebo požiadate iných vlastníkov webových stránok o ich umiestnenie. Určite si to vyžaduje aj čas, ktorý bude nakoniec dôležitý aj pri samotnej návšteve zákazníka konkrétneho webu. Teda počet sekúnd alebo minút, ktoré mu na základe daného odkazu venuje.

Čítať ďalej…

 

6 základných zručností webového dizajnéra

zrucnosti-weboveho-dizajneraJednou z hlavných podmienok pre jednoduchšie obchodovanie a podnikanie je dnes vlastniť www doménu. Internetovú stránku s konkrétnou adresou, na ktorej budú všetky potrebné informácie o vás, vašej spoločnosti a v prvom rade o tom, čím chcete zaujať potenciálnych zákazníkov.

Takýto web musí byť teda dobre premyslený a disponovať skutočne hodnovernými informáciami, príjemným dizajnom a intuitívnym ovládaním pre návštevníkov. Jeho správne fungovanie vám ale nezaručí len tak niekto. Mal by to byť profesionál v oblasti tvorby internetových stránok. Ak ho hľadáte aj vy, mal by disponovať týmito základnými zručnosťami.

1. Upútať

Je to veľmi dôležitá zručnosť, ktorú musí dizajnér zvládnuť, pretože je to základná vec, ktorá stojí medzi ním a predajom vašich produktov alebo služieb. Schopnosť prísť s najlepším návrhom je vec, ktorú by mal takýto človek mať, pretože je dôležité zanechať trvalý dojem na osobu, ktorá sa bude nachádzať na vašom webe.
Ide o správne využitie písma, farebnej kombinácie, obsahu a samozrejme aj konkrétnych obrázkov. Z toho všetkého potom vznikne unikátna titulka, ktorá sa postará o najviac návštevníkov. Pri plánovanej tvorbe web stránky na to teda nezabudnite.

Čítať ďalej…

 

SEO optimalizácia: Prečo ju vo vašom podnikaní potrebujete?

01-img-seo-optimalizaciaVaše podnikanie potrebuje nový impulz a vy mu ho môžete veľmi jednoducho dodať. Ako to platí ale vo všetkých prípadoch, aj tu by ste mali mať dostatočné množstvo informácii, ktoré vám v tomto smere môžu pomôcť.

Nakoľko je veľmi veľa vecí dnes orientovaných na virtuálny svet, ani podnikanie nie je výnimkou. Založiť si nový web až tak celkom úplne nestačí. Potrebujete ho dostať do správneho publika, a práve v tom by vám malo pomôcť spomínané SEO.

Najlepšia cesta k úspechu

Skôr než spoznáte cestu, ako sa k tomuto cieľu dostať, musíte niečo o tomto unikátnom zdroji aj vedieť. Pochopiť základné pojmy je často prvým krokom k úspechu. V prípade úspešnej SEO optimalizácie to najčastejšie znamená prispôsobenie vašej stránky požiadavkám vyhľadávačov. S nimi pracuje pre vás možno najviac potenciálnych zákazníkov a kupcov, takže orientovať sa týmto smerov je viac než potrebné.

Čítať ďalej…

 

7 rôznych typov duplicitného obsahu

seo-duplicitny-obsah(a ako sa im vyhnúť)

Duplicitný obsah je v prostredí SEO veľkou témou. Väčšinou sa o ňom hovorí v súvislosti s pokutami od Google. Tento vedľajší účinok duplicitného obsahu je však jednak dosť nafúknutý (Google takmer nikdy nepenalizuje stránky len pre duplicitný obsah), navyše zďaleka nejde o najvážnejší dôsledok. Tri najpravdepodobnejšie problémy z pohľadu SEO, ktoré môže spôsobiť duplicitný obsah, sú tieto:

Premrhaný rozpočet na prezeranie stránok (po anglicky crawl budget). Ak sa duplicitný obsah objavuje na internete a aj na vašej stránke, zaručene tak mrháte aspoň časťou rozpočtu na prezeranie stránok (t.j. počet stránok, ktoré vyhľadávač prezrie za jednotku času). To znamená, že podstatné časti stránky bude prezerať menej často.

Čítať ďalej…

 

Čo nesmie chýbať na webstránke

tvorba webu

Keď nie ste skúsený web developer a túžite po skvelej webstránke, zaplaťte profesionálom.

Tvorba web stránok nie je, ako naučiť sa bicyklovať – nie každý sa to dokáže naučiť robiť a už vôbec sa to nenaučí za pár dní. Zaplaťte radšej odborníkom. Nehľadajte cestičky, ako ušetriť pár sto eúr na web stránke, ktorá vás bude sprevádzať počas celého vášho pôsobenia v online svete.

Čo si myslíte, kde vás skôr navštívi potencionálny zákazník? U vás v kancelárii alebo na vašej webstránke? Áno, správne, najskôr vás bude hľadať cez internet, preto sa ho okamžite snažte získať na svoju stranu.

Čo nesmie chýbať na vašej stránke, aby ste návštevníka zaujali?

>> O nás

Záložka „O nás“, presne tam klikne návštevník, keď chce zistiť, čo ste zač. Preto buďte priateľský, predstavte sa mu ako kamarátovi, nie ako robotovi. Nepredstavujte si, že píšete prezidentský prejav, vyvarujte sa klišé, frázam, ničnehovoriacim vetám. Čo znie lepšie? „Prinášame vám kvalitné služby v oblasti predaja XY. Náš sortiment je široký a obsahuje vysokokvalitné výrobky.“ Alebo: „Za 10 rokov sme pomohli už 5000 klientom. Využite aj vy naše služby XY a pridajte sa na stranu spokojných klientov.“  Vidíte, uvoľnite sa a nebuďte zbytočne v kŕči.

Čítať ďalej…

 

Ako by mal vyzerať web v roku 2015?

Ako by mal vyzerať web v roku 2015

Webdizajn našťastie nepodlieha meniacim sa trendom až tak rýchlo móda. V móde sa menia trendy každé tri mesiace, pri webdizajne to nie je až taká bláznivá jazda ako na japonskom rýchlovlaku.

Ale nie je to tak, že dnes pri tvorbe stránok môžete používať trendy, ktoré boli aktuálne pred piatimi rokmi. Vaši návštevníci, hoci sa tejto problematike nevenujú, dokážu oceniť, ak je váš web vizuálne pekný. A určite sa niektorý z nich aj vďaka príťažlivému webu premení na vášho zákazníka či klienta. Ako by mal vyzerať web v roku 2015, aby naňho dizajnéri neukazovali prstom a nekrútili hlavou, že koľko rokov bol zatvorený v jaskyni?

 

Ako zaujať návštevníka?

Webový projekt, ktorý spĺňa požiadavky moderného webdizajnu, by mala byť dlhá stránka, aby návštevník scrolloval a nepreklikával sa rôznymi úrovňami, nech mu ukážete všetko to, čo chcete, aby videl. Ale pozor! Nepreháňajte to s obsahom a nezasypte ho lavínou zbytočných informácií. Ak ešte nemáte na vašom webe príťažlivý obsah, ktorý tam dokáže návštevníka prilákať a udržať, okamžite to napravte. Je rok 2015! Stránky bez príťažlivého obsahu majú len informačnú hodnotu, ukážte, že si svojho návštevníka vážite a ponúknite mu aj pridanú hodnotu. Zadarmo.

Čítať ďalej…

 

Čo je dôležité na firemnom webe?

Čo je dôležité na firemnom webe

Budovanie vzťahov s pravidelnými alebo potencionálnymi zákazníkmi je pre firmu rovnako dôležité ako jej prezentácia. Aké sú najlepšie možnosti vonkajšej prezentácie spoločnosti?

Je rok 2015 a najväčšie množstvo ľudí sa pohybuje na internete, či už sú to sociálne siete, rôzne fóra alebo webstránky. Hoci je prezentácia na internete pre každú úspešnú firmu už povinnosťou, nezabúdajte ani na osobný kontakt so zákazníkmi, či už sú to rôzne výstavy, eventy organizované vašou firmou alebo veľké trhy zamestnávateľov, výrobcov či poskytovateľov služieb. Posvieťme si teraz na vašu webovú stránku.

 

Ako potešiť návštevníka webovou stránkou?

Ako by mala vyzerať vaša stránka a čo by na nej, práve naopak, nemalo byť? Nenechajte návštevníka utopiť sa v neprehľadnom a zbytočne rozsiahlom menu. Pri tvorbe webu sa nepýtajte, čo chcete mať na stránke vy, ale spýtajte sa, čo na stránke potrebuje mať váš návštevník. Webovú stránku nerobíte pre seba, ale pre zákazníka. Ak ešte nemáte svoj web a rozhodli ste sa, že ho vytvoríte, zverte svoje požiadavky spoločnosti, ktorá vám ponúkne webovú stránku vytvorenú pre vás na mieru.

Čítať ďalej…

 

Ako zarobiť peniaze na webstránke alebo blogu

Ako zarobiť na webstránkeZarába vaša web stránka peniaze? Ak nie, problémom môže byť jedna z dvoch základných vecí: nízka a nekvalitná návštevnosť webu, alebo nedostatočná, resp. nevhodne zvolená monetizácia webstránky.

Väčšina majiteľov webstránok si myslí, že peniaze na ich webe, alebo blogu zarobia umiestnením Adsense reklamy, alebo predajom reklamných bannerových plôch. V skutočnosti existuje množstvo iných zaujímavých a často výnosnejších spôsobov ako s webstránkou zarobiť peniaze. Peniaze môžete s vašou web stránkou zarobiť priamo, alebo nepriamo. Tu sú osvedčené a najpoužívanejšie spôsoby zárobku cez web:

a.) Priama monetizácia webstránky

Čítať ďalej…

 

9. Krokov ako vytvoriť web s CMS WordPress

Ak rozmýšľate o tom ako začať pracovAko vytvoriť webať a zarábať na internete, určite bude provou otázkou to v akej oblasti chcete podnikať. To je čisto individuálna záležitosť, takže tomu sa teraz venovať nebudeme. Ale je tu ďalšia otázka a to je web stránka. Ak chce ktokoľvek cez internet rozbehnúť svoje podnikanie, určite k tomu bude potrebovať webstránku.

Na vytvorenie web stránok existuje veľa možností, no predpokladajme že nechcete zbytočne investovať peniaze za výrobu webu a platiť webdizajnérskej firme. Jedna z možností je zakúpiť si kvalitný software v ktorom výrobu webu zvládne aj začiatočník – napr. Website Design Software MioWeb  alebo WebsiteX5 . V týchto programoch si pohodlne vytvoríte celý web offline na svojom PC a hotový web už len nahráte na svoju www doménu. Tak isto pri ďalších úpravách a zmenách webu si všetko pripravíte v PC a potom len “klik” a všetko sa na stránke online aktualizuje.

Druhou možnosťou je vytvoriť web pomocou redakčného systému (CMS). Týmto spôsobom je možné vytvoriť v podstate akýkoľvek web, či už je to prezentačná firemná stránka, internetový obchod, blog alebo čokoľvek iné. Celosvetovo jeden z najpoužívanejších systémov na tvorbu webu je WordPress. Napríklad aj táto stránka beží na WordPress-e. V nasledujúcom článku nájdete presný postup, ako jednoducho vytvoriť v 9-tich krokoch pekný a funkčný web a to aj bez expertných skúseností a znalosti programovania.

Čítať ďalej…

 

Výber Domény Pre Vašu Firemnú Webstránku

Čim kratší názov, tým lepšie sa pamätá

Čo si ľahšie zapamätáte, www.amsterdam.sk, alebo www.amsterdamhlavnemestoholandska.sk?

Kľúčové slovo v názve

Oplatí sa mať v názve webstránky predmet vášho podnikania. Ak máte obchod s keramickými vázami, potom je vhodný názov napríklad www.keramicke-vazy.sk. Už podľa vašej www adresy bude všetkým jasné, čím sa vaša firma zaoberá. Budete mať tiež výhodu v internetových vyhľadávačoch – vaše webstránky sa vďaka tomu môžu objaviť pre vašimi konkurentmi, ktorí nemajú predmet podnikania zakomponovaný do www adresy.

S pomlčkou alebo bez?

Nevýhodou viacslovnej www adresy s pomlčkou je, že sa návštevníci môžu pri písaní adresy pomýliť a namiesto www.keramicke-vazy.sk napíšu len www.keramickevazy.sk. Či už zvolíte názov s pomlčkou alebo bez, odporúčame zaregistrovať aj druhý variant a ten si nechať presmerovať na prvý. Takto zaručíte, aby sa v obidvoch prípadoch dostal zákazník na vaše stránky. Výhodou je, že pomlčka robí názov webstránky čitateľnejší a prehľadnejší. Rýchlejšie rozoznáte obidve slová v adrese www.neuveritelne-prihody.sk než www.neuveritelneprihody.sk. Druhou výhodou je, že internetové vyhľadávače pri variante s pomlčkou rozoznajú obidve slová a môžu tak uprednostniť vašu webstránku pred ostatnými, ktoré síce obsahujú rovnaké kľúčové slová, ale sú spojené do seba bez pomlčky. Treťou výhodou je, že názvy bez pomlčky bývajú častokrát už obsadené a jedinou možnosťou ako získať peknú www adresu je zvoliť variant s pomlčkou.

Čítať ďalej…