RSSMarketing a Reklama

Čo je to content marketing

content-marketingObsahový marketing nie je len o písaní – v náplni copywritera musí byť pochopenie pre marketing a SEO optimalizáciu zároveň. Content marketing čerpá vedomosti z rôznych marketingových disciplín. Vyžaduje si tiež skúsenosti, všeobecný rozhľad a tvorivosť. Poďme sa na to bližšie pozrieť.

Content marketing je plánovanie, vytváranie a zdieľanie hodnotného obsahu s cieľom prilákať čo najviac zákazníkov, získať konverzný úspech u zákazníkov a získať zákazníkov na opakované nákupy.

Typ obsahu záleží od toho, čo daný obchodník predáva. Tento druh marketingu tiež musí vychovávať k dôvere zákazníka.

Náplňou práce obsahového marketéra je vhodne vybrať produkty, správne nastaviť cenu, vybrať vhodné distribučné kanály  tak, aby sa dostali k zákazníkovi a treba tiež správne naplánovať reklamnú stratégiu.

Čítať ďalej…

 

Ako hýbe trhom jav „intímne nakupovanie“?

zasielkovna.skVýdajné miesta rastú ako huby po daždi. Spôsobuje to aktuálny boom „diskrétneho nakupovania“.

Ako aktuálne hlási jeden z lídrov stredoeurópskeho e-commerce trhu, spoločnosť Zásielkovňa – slovenský zákazník si stále viac a viac obľubuje takzvané „intímne nakupovanie“. Odborníci týmto pojmom radi označujú výhody, ktoré zákazníkovi prináša online nakupovanie spojené s možnosťou osobne si tovar vyzdvihnúť na výdajnom mieste podľa vlastného výberu.

Diskrétne nakupovanie je čoraz obľúbenejšie

„Zákazníci pri nakupovaní niekedy jednoducho nechcú, aby ich okolie malo informácie o tom, čo kupujú. V takom prípade je pre nich vhodným riešením osobný odber na výdajnom mieste v blízkosti ich bydliska,“ hovorí na tému intímneho nakupovania Petr Sochora zo spoločnosti Zásielkovňa, ktorá je jedným z hlavných sprostredkovateľov intímnych nákupov na Slovensku.

„Eliminujú tak totiž riziko, že príde kuriér k nim domov a zásielku by mal prebrať napríklad manžel alebo niekto z rodiny. Vhodné je to najmä v prípade, ak ide o tovar, ktorý má byť darom či prekvapením a preto ho zákazníci potrebujú nakúpiť diskrétne,“ dodáva.

Čítať ďalej…

 

Marketing v minulosti a dnes – online vs. tradičný marketing

internet a tradičný marketingMarketing – kľúčová zložka každého biznisu, ktorá oddeľuje úspešných od neúspešných.

Ak je vaša marketingová stratégia detailne premyslená, kvalitná a efektívna, pomôže vám dosahovať vaše podnikateľské ciele kontinuálne a progresívne. A naopak – ak tejto časti nevenujete dostatok pozornosti, upadáte do stereotypu a šedého priemeru.

V súčasnosti patrí k najrozšírenejším formám marketingu online marketing, ktorý však stále súperí s tradičným printovým marketingom. V tomto článku si ich trochu porovnáme.

Dosah

Jedným z hlavných rozdielov medzi online marketingom a tým tradičným je ich dosah. Jediná web stránka má v podstate celosvetový dosah, zatiaľ čo printové položky marketingu sú lokálnejšie. Časopisy, letáky či bannery sa ani zďaleka nedostanú toľkým potenciálnym zákazníkom, a to aj napriek dokonale vyriešenej logistickej stránke.

Printový marketing je tak vhodný pre spoločnosti, ktoré sa zameriavajú na jednu lokalitu či región. Online marketing zas umožní firmám širší dosah aj mimo svojho územia pôsobenia.

Čítať ďalej…

 

Affiliate Marketing – Čo To Je a Aké Má Výhody?

affiliate marketing

Čo to je affiliate marketing? Affiliate marketing je spôsob sprostredkovania predaja produktov, služieb, alebo elektronických produktov, pri ktorom sprostredkovateľ (affiliate partner) dostáva určitú províziu za sprostredkovanie predaja, respektíve províziu z uskutočneného predaja, alebo inej akcie.

U nás má affiliate marketing niekoľko názvov, pod ktorými ho ľudia poznajú. Affiliate marketing je tiež známy ako partnerský program, alebo provízny program, alebo partnerský systém.

Je to jednoduchý systém, ktorý keď je dobre nastavený, získavajú ním obidve strany – obchodník (prevádzkovateľ) a aj sprostredkovateľ. Funguje to na podobnom princípe ako dropshipping, alebo ešte lepší príklad je realitná kancelária a jej makléri. Maklér je zvyčajne platený od výkonu, čiže od uskutočnených predajov. Presne tak to funguje aj pri affiliate marketingu, iba s tým rozdielom, že affiliate marketing funguje cez internet.

Pri affiliate marketingu však nemusíte mať svoj vlastný e-shop (aj keď môžete), ale stačí vám obyčajná webstránka, alebo blog, prostredníctvom ktorého môžete produkty, alebo firmy propagovať. Taktiež je možné pri affiliate spolupráci efektívne využiť sociálne siete alebo email marketing.

Čítať ďalej…

 

Je content marketing dôležitý pre vaše podnikanie?

content-marketing-eppiV súčasnosti sa na efektívne oslovovanie zákazníkov používa „content marketing“. Znamená tento pojem niečo, alebo je to len nové štýlové slovo v marketingu? Najprv si vysvetlíme, čo tento pojem znamená a následne sa zameriame na to, prečo by ste ho mali zapojiť do svojej podnikateľskej komunikácie.

Čo je content marketing?

Podľa definícií je to marketingový prístup, ktorý sa zameriava na tvorbu kvalitného a relevantného obsahu firemných webstránok alebo blogov, ktorý priláka a udrží definovaných návštevníkov (publikum) – pričom sa snaží prilákať hlavne platiacich zákazníkov.

Najdôležitejšie je definovať si svoje publikum, ktoré chcete prilákať. Priblížite sa k nemu presne stanovenými cieľmi a digitálnymi marketingovými stratégiami, nie náhodným zverejňovaním príspevkov na sociálnych sieťach a blogu. K tomu vám pomôže zadefinovanie si toho, čo zaujíma vaše publikum: aké má záujmy, potreby a aké otázky ho trápia, či sa chce informovať, zabávať,… .

Na základe týchto kritérií sa robí content (obsahový) marketing, obsah vašich stránok musí totiž byť pre vaše publikum hodnotný, relevantný a konzistentný.

Čítať ďalej…

 

Návod na podnikanie na AMAZON.com

| | 1 Comment

MegaByznysMožností ako zarábať online na internete je v dnešnej dobe veľmi veľa. Či už je to affiliate marketing, prevádzkovanie eshopu, predaj vlastných služieb a produktov, infomarketing, online vzdelávacie kurzy a pod. No je tu teraz jedna extra zaujímavá príležitosť … doslova MEGA biznis 2 !

Viete si predstaviť, že máte k dispozícii najväčší internetový obchod na svete, kam chodia ľudia cielene so záujmom kúpiť si niečo, obchod ktorý nonstop predáva produkty vašej vlastnej značky o ktoré má záujem obrovské množstvo ľudí a vy sa nemusíte starať o balenie ani o distribúciu? A všetko si to viete riadiť odkiaľkoľvek cez svoj PC s pripojením na internet?

Zdá sa Vám to nereálne? Bláznivé?

Musím Vás bohužiaľ sklamať, je to realita!

Čo je za tým?

Koncept tohto podnikania je postavený na obrovskej “páke” najväčšieho internetového obchodu na svete, ktorým je Amazon.com a špeciálne vytvorenej obchodnej stratégie a systému výberu produktov. Tie si následne necháte vyrobiť pod vlastnou značkou a potom ich budete predávať online na Amazone podľa odskúšaného a overeného systému – MEGABYZNYS !

 

Čítať ďalej…

 

Vybudujte si sieť predajcov za pomoci affiliate marketingu

affiliate software Affilpie Ste internetový podnikateľ, ktorý predáva produkty alebo služby a chceli by ste rozšíriť predaj? Vybudujte si sieť predajcov platených províziou z predaja za pomoci affiliate marketingu. Praktický návod „ako na to“ nájdete práve v tomto článku.

Najlepšia cesta ako rozšíriť predaj sú samozrejme dobré referencie. Tou druhou cestou je vybudovanie siete predajcov / obchodných zástupcov, ktorí Vaše produkty a služby budú predávať cez svoje predajné kanály. Takýto predajca však stojí nemalé peniaze a nie každý podnikateľ si ho dokáže dovoliť.

Čo ak by ste mohli mať predajcov, ktorých by ste odmeňovali len na základe ich reálnej výkonnosti províziou z objednávok, ktoré Vám sprostredkujú ? Čo ak by sa k Vám takýto predajcovia sami hlásili a propagovali by Vás bez akýchkoľvek nákladov na ich réžiu?

Neplaťte obchodných zástupcov mesačnou mzdou, vybudujte si sieť affiliate partnerov a odmeňujte ich len na základe ich reálnej výkonnosti !

Čítať ďalej…

 

Twitter.com, Ako Ho Používať?

 

TwitterTwitter dnes používa viac ako 300 miliónov ľudí po celom svete, denne preletí touto sociálnou sieťou cez 500 miliónov tweetov a cca 80% ľudí ho používa cez mobil. Najväčšiu popularitu má v USA, ale postupne čoraz viac priaznivcov si získava aj v ostatnom svete a u nás.

Tak ako Facebook či iné sociálne siete, ktoré denne navštevujú milióny ľudí a na ktorých sa novinky šíria veľkou rýchlosťou aj Twitter môže byť okrem komunikácie s priateľmi vhodný marketingový nástroj pre váš biznis.

 

Čo Twitter vlastne je a ako funguje?

Ak ste sa s ním zatiaľ nestretli, predstavte si ho ako rieku krátkych textových správ (o niečo kratších SMS), ktoré verejne píšu médiá, inštitúcie, celebrity, ale hlavne všetci ostatní užívatelia. Vy si z neho vyberiete tých užívateľov, ktorých považujete za zaujímavých – médiá, odborníkov i priateľov – a z nich si poskladáte svoj súkromný odber.

Vďaka obmedzeniu jednej správy (tweet) na 140 znakov zvládnete sledovať stovky zdrojov a podrobne sa venovať až tým informáciám, ktoré upútajú vašu pozornosť. Do tweetov sa v súčasnosti už dajú vkladať aj obrázky a videá.

Čítať ďalej…

 

Čo je infomarketing – základné princípy

Čo je infomarketingV dnešnej dobe sa pomerne často spomínajú v súvislosti s podnikaním na internete výrazy „infomarketing, infopodnikanie, ebook, online vzdelávací program“ a pod. Čo to vlastne je a aké sú základné princípy tejto formy online biznisu si priblížime v nasledovnom článku.

Hlavným princípom infomarketingu je sprostredkovanie kvalitných (expertných) skúseností, postupov a návodov zameraných na vyriešenie určitého konkrétneho problému v podobe infoproduktu. Väčšinou sú produkty infomarketingu zamerané na jednu konkrétnu tému, ktorej sa podrobne venujú, resp. na riešenie jedného konkrétneho problému. Klient ktorý si infoprodukt kúpi by v ňom mal nájsť hodnotný obsah a informácie, ktoré mu reálne pomôžu vyriešiť, alebo aspoň začať riešiť daný problém.

Rozsah tém pre infoprodukty je prakticky neobmedzený, stačí sa len na chvíľu zamyslieť a položiť si v duchu otázku: čo práve teraz potrebujem vyriešiť? S čím by som potreboval poradiť? Ako mám urobiť to a to…  Napríklad:

 

Katalógy Stránok – Zoznam Slovenských Katalógov

| | 1 Comment

zoznam katalógov

Katalógy web stránok sú predchodcami dnešných vyhľadávačov, ako sú napríklad Google.com, Yahoo.com, Bing.com a iné. Kedysi boli katalógy webstránok dôležitým zdrojom návštevnosti. Dnes už katalógy nemajú taký vplyv ako niekedy, ale registrácia webstránky do katalógov je stále  vhodný spôsob ako získať  návštevnosť a spätné odkazy.

Registrácia do katalógov stránok, ktoré sú kvalitné je jedným zo spôsobov, ako môžete získať pre vašu web stránku spätné odkazy a relevantnú návštevnosť. Nižšie je zoznam slovenských katalógov aj s uvedenou hodnotou PageRank, do ktorých môžete umiestniť vašu web stránku, alebo firmu.

Ak prevádzkujete katalóg stránok, alebo viete o nejakom dobrom a nenájdete ho v tomto zozname katalógov, neváhajte ho pridať do komentárov nižšie.

Čítať ďalej…

 

Ako zarobiť peniaze na webstránke alebo blogu

| | 1 Comment

Ako zarobiť na webstránkeZarába vaša web stránka peniaze? Ak nie, problémom môže byť jedna z dvoch základných vecí: nízka a nekvalitná návštevnosť webu, alebo nedostatočná, resp. nevhodne zvolená monetizácia webstránky.

Väčšina majiteľov webstránok si myslí, že peniaze na ich webe, alebo blogu zarobia umiestnením Adsense reklamy, alebo predajom reklamných bannerových plôch. V skutočnosti existuje množstvo iných zaujímavých a často výnosnejších spôsobov ako s webstránkou zarobiť peniaze. Peniaze môžete s vašou web stránkou zarobiť priamo, alebo nepriamo. Tu sú osvedčené a najpoužívanejšie spôsoby zárobku cez web:

a.) Priama monetizácia webstránky

Čítať ďalej…

 

Získavanie Likes na FB a sociálnych sieťach: AddMeFast

addmefast - like zadarmoNávod a odporúčania pre AddMeFast – ako získavať „lajky“ a fanúšikov na sociálnych sieťach.

Ak hľadáte spôsob ako zdarma získavať fanúšikov a LIKE na Facebook stránku a iné sociálne siete, môžete na to využiť stránku AddMeFast. Tento projekt je postavený na vzájomnej výmene like-ov medzi užívateľmi. Ak chcete za pomerne krátky čas získať väčšie množstvo fanúšikov na svoju FB stránku, tak to určite vyskúšajte. Tu je stručný návod ako postupovať…

Po vstupe na hlavnú stránku AddMeFast kliknite v pravo na text Try for Free now. Hneď po dokončení registrácie získate zdarma 50 kreditov. Pri registrácii sa vyžaduje len e-mail a treba si zvoliť heslo a opísať bezpečnostný prvok z obrázku (tzv. Captcha). Následne po odoslaní údajov vám príde email, kde treba potvrdiť registráciu kliknutím na link Click here to confirm.

AddMeFast registráciaPo prihlásení sa na AddMeFast pridáte svoje stránky sociálnych sietí alebo bežné www stránky kliknutím na zelené tlačítko Add Site/Page.  Zobrazí sa vám formulár pre pridanie novej stánky:
Čítať ďalej…

 

Ako získať zdarma fanúšikov (like) na Facebooku

Facebook LikeFacebook, najväčšia sociálna sieť, už dávno nie je len miesto pre zábavu a komunikáciu s priateľmi, ale aj významný online marketingový priestor.  Takmer každý človek s prístupom na internet má na Facebooku svoju osobnú profilovú stránku a taktiež firmy a podnikatelia stále viac FB používajú.

Aby ste sa však dostali do povedomia verejnosti, je potrebné získavať veľké množstvo fanúšikov, ktorí budú zdieľať vašu stránku, príspevky a pridávať LIKE („páči sa mi“). Bez LIKE-ov a fanúšikov nemá v podstate Facebooková stránka žiadny reálny prínos, hlavne z pohľadu internetového biznisu. Tu sa vyskytne väčšinou problém, ako získavať fanúšikov na FB stránku.

Často sa dnes môžeme stretnúť aj s rôznymi ponukami a inzerátmi typu „za 50€ dodám 5 000 fanúšikov na Váš Facebook“. Takto síce môžete získať veľa „like-ov“, no reálne skôr preplnia vašu stránku o bezduchých ľudí, ktorí nebudú žiadnym prínosom a v podstate ich Vaša oblasť, produkty a služby vôbec nezaujímajú.

Ak by ste predsa len potrebovali a chceli získavať rýchlo a zadarmo dostatok LIKE-ov na svoje sociálne siete (Facebook, Twitter, Google+, YouTube a pod.), skúste použiť stránku Addmefast. Môže sa to hodiť napríklad pri spustení novej FB stránky alebo YouTube videa. Registrácia je zdarma, vytvoríte si svoj účet, pridáte si svoju Facebook stránku (alebo inú) do systému a začnete získavať LIKE za kredity, ktoré si priebežne „zarábate“ za to, že Vy dávate LIKE ďalším stránkam. Je tu možné nastaviť aj filtrovanie podľa krajín, aby ste mali fanúšikov napr. iba zo Slovenska, Českej rep. a pod. (podrobnejší návod k AddMeFast nájdete tu).
Čítať ďalej…

 

Ako Funguje Multi Level Marketing (MLM)

mlm multi level marketingMulti Level Marketing (MLM), alebo tiež sieťový marketing je forma marketingu, ktorá funguje na veľmi jednoduchom, ale účinnom princípe a používajú ho spoločnosti v rôznych odvetviach na predaj svojich produktov a služieb. Navyše s využitím dostupných internetových nástrojov sa aj v MLM otvárajú nové spôsoby a možnosti podnikania.

Veľa ľudí si spája MLM s podvodnými schémami a to častokrát oprávnene, pretože na trhu je aj mnoho podvodných neserióznych spoločností a jednotlivcov, ktorí túto formu marketingu zneužívajú pre podvody. V skutočnosti nie je Multi Level Marketing predurčený k tomu, aby pomocou neho zarábalo nekonečné množstvo ľudí, lebo to ani nie je možné. To ale neznamená, že MLM je podvod, alebo, že si s MLM nemôžete zarobiť peniaze. Práve naopak, tento obchodný model úspešne používa veľa spoločností a umožňuje zarábať peniaze aj bežným ľuďom na každej úrovni MLM systému.

Multi level marketing nie je nič nové a firmy ho používajú na propagáciu svojich produktov a služieb už desaťročia a niektoré spoločnosti sú veľmi úspešné, ako napr. Herbalife, Oriflame, Amway, Avon, Lyoness a ďalšie. To isté platí aj o úspešných predajcoch. Niektorí ľudia si predstavujú pod MLM iba ich rodinných príslušníkov, alebo známych, ktorí predávajú kozmetické výrobky, alebo nejaké doplnky výživy a podobne…V každom prípade je multi level marketing pre mnoho ľudí stále málo známy a málo pochopený spôsob zarábania peňazí. MLM je síce jednoduchý systém, s ktorým môžete zarobiť peniaze ak viete čo robíte, ale nie je to žiadny systém pre bezpracné rýchle zbohatnutie.

  Čítať ďalej…

 

Elite Video Academy – expert na video marketing

Elite Video AcademyTeraz Vám ukážeme niečo, čo zatiaľ na slovenskom, českom, dokonca ani na svetovom trhu určite nenájdete! Ide o ucelený online vzdelávací systém, ako sa naučiť krok za krokom vytvárať videá, ktoré skutočne predávajú, prinášajú výsledky a  profit. Získate tu všetky potrebné informácie aj ohľadne technického vybavenia, nástrojov, software a ďalšej podpory.

Elite Video Academy ale nie je pre každého! Už zo svojho názvu je jasné, že tento projekt chce osloviť hlavne elitu medzi podnikateľmi. Do tejto elity patria podnikatelia, firmy a jednotlivci, ktorí chcú efekt´vne pracovať na svojom biznise a aj na sebe. Sú to ľudia, ktorí nečakajú na to až im rozbehnutý vlak újde, ale chcú mať všetko pod kontrolou. Sú to ľudia ktorí sledujú nové trendy a akonáhle vidia  reálnu príležitosť, tak si ju nenechajú újsť. Ak patríte, alebo chcete patriť do tejto elitnej skupiny, tak čítajte ďalej.

Čítať ďalej…