Email marketing má v online svete stále veľký význam

O email marketingu sa v online svete hovorí už roky. Niektorí si myslia, že už sa neteší takej popularite ako kedysi, no mnohí naň doteraz nedajú dopustiť. Ešte stále totiž patrí medzi najúčinnejšie komunikačné nástroje v online marketingu. Aké sú výhody email marketingu? Nielen to sa dozviete v nasledujúcom článku.

Výhody email marketingu

Takmer polovica populácie využíva emailovú komunikáciu, pričom si dennodenne prehliadajú prichádzajúce emaily. Štatistiky jasne dokazujú, že email marketing je príležitosť, ktorú si netreba nechať ujsť.

Účinný komunikačný nástroj v digitálnom marketingu

Bez ohľadu na to, či ste malý alebo stredný podnikateľ či firma, vaši zákazníci isto používajú email. Vďaka tomu máte možnosť osloviť ich kedykoľvek, pretože v dobe internetu k nim máte prístup 24 hodín denne a 365 dní v roku.

Výhodou email marketingu, napríklad oproti sociálnym sieťam je, že email má v dnešnej dobe už naozaj každý a väčšina ľudí si ho dennodenne niekoľkokrát pozerá. Stačí vám tak menšie úsilie a menej času na to, aby ste sa spojili so svojím publikom.

Silná návratnosť investícií

Hovorí sa, že za každý 1 dolár, ktorý sa do email marketingu vloží, sa vám časom vráti v podobe ďalších 32 dolárov. Pri máloktorom marketingovom nástroji môžeme očakávať taký výnos.

Aj napriek tomu, že sa rokmi objavili nové formy komunikácie, email marketing zostal silný a je ťažké ignorovať jeho potenciál.

Vďaka širokej popularite email marketingu je návratnosť investícií obrovská. Ak máte dobre premyslenú marketingovú stratégiu v emailovej komunikácií, zarobí vám to nemalé peniaze.

TIP: V prípade, že si neviete rady s email marketingom, môžete si najať digitálnu agentúru, ktorá ho pri svojej stratégii využíva. Niekedy je predsa lepšie, ak vám s email marketingom pomôže niekto skúsený, ako sa s tým trápiť sám. Trvá to tak kratší čas a výsledky sa dostavia oveľa skôr.

Email marketing v číslach

Dennodenne sa vďaka internetu rozpošle po celom svete vyše 100 miliárd emailov. To je naozaj veľké číslo. Pričom aktívnych emailových adries je už teraz vyše 2,5 miliardy a predpokladá sa, že sa ich počet bude len zvyšovať.

Vyše 80% podnikateľov sa spolieha na email ako na svoj primárny kanál na získavanie zákazníkov či na ich udržanie. Takou zaujímavosťou môže byť aj zistenie, že ak do svojho emailu zakomponujete video, zvyšujete si tak pravdepodobnosť kliknutí o 300%.

Ďalšou zaujímavosťou môže byť aj to, že takmer 50% spotrebiteľov si vyslovene praje dostávať od svojich obľúbených značiek propagačné emaily. Chcú byť informovaní o všetkom, čo sa ich obľúbenca týka.

Nesmieme zabúdať ani na to, že vyše 90% ľudí si prezerá emaily dennodenne a takmer 50% všetkých emailov si prezerajú na mobilných telefónoch.
 
Zdroje štatistík: campaignmonitor.com