PEKELNÁ ZNAČKA – vzdelávacia reality show online

Pekelná značkaČo je to osobná značka a k čomu je vlastne potrebná? Koľko ľudí vás pozná? Všetky známe a úspešné osobnosti – celebrity, vedci, podnikatelia či politici si budujú svoju OSOBNÚ ZNAČKU… A čím známejšie je ľuďom ich meno, tým viac majú príležitostí a kontaktov.  No a áno, o to VIAC PEŇAZÍ tiež zarábajú!

Otázka znie: ako dosiahnuť, ABY VAŠE MENO BOLO ZNAČKOU i keď ste obyčajný stolár, účtovník alebo napríklad záhradník? Teraz je tu ODPOVEĎ: Tomáš Lukavec odštartoval vzdelávaciu reality show Pekelná značka.

Pekelná značka je v ČR a na Slovensku historicky prvá online reality show na budovanie osobnej značky.

V jednom nabitom týždni sa stretne hneď 12 účastníkov z rôznych odborov, ktorí budú formovať svoju značku priamo v teréne pred kamerami a vašimi očami. Celý týždeň budú vystavení neľahkým úlohám a výzvam, ktoré jasne určia, kto na to má a kto nie. Čakajú Vás napínavé príbehy, momenty, kedy nikomu nebude do smiechu, a získate unikátne tipy na to, ako vytvárať svoj osobný brand.

Každý súťažiaci má svoj vlastný projekt, ktorý je pripravený naštartovať. Buďte súčasťou reality show, ktorá vám pomôže vytvoriť Vašu osobnú značku napríklad aj z vašej obývačky. Ide o vynikajúcu príležitosť vidieť všetko naživo v akcii, bez flipchartu a množstva nič nehovoriacich rečí.

Budú to práve súťažiaci, ktorí sa budú potiť pri zákerných a nečakaných úlohách, ale vy ste tí, kto to uvidí. Môžete si z toho zobrať to najlepšie pre seba a získať tak konkurenčnú výhodu oproti ostatným.

Longboardista, kaderníčka, bubeník, primárka, kuchárka, mamička na materskej, chovateľ psov, propagátorka Nordig Walkingu, tvorca animovaných videí, tvorcovia virálných videí, firemný konzultant alebo majiteľka penziónu…

Tí všetci sa stretnú počas 6 dní a budú bojovať o ceny ako je ročný koučing od Tomáša Lukavca v hodnote 960 000 Kč, luxusnú dovolenku pre dvoch a Macbook Air.

Všetko sa to začalo 26.4.2015 kastingom, kde sa prvý deň vybralo 40 súťažiacich a druhý deň 12 finalistov.

Pekelná značka reality show

Témy jednotlivých súťažných dní:

1.  Komunikácia

Súťažiaci vám ukážu, ako komunikovať s ľuďmi tak, aby si od vás kúpili váš produkt. V teréne uprostred Václavského námestia budú predávať ľuďom pohár vody. Kto predá za najviac a vyhrá? Ako im to pôjde? Akú dostanú za spätnú väzbu od Tomáša?

2.  Vzhľad

Spolu so súťažiacimi zistíte, ako upraviť svoj vzhľad, aby podporoval vašu osobnú značku. Vybavení len niekoľko málo minútami sa súťažiaci vyberú do nákupného centra, kde sa musia čo najrýchlejšie obliecť na obchodnú schôdzku. Druhou výzvou je niečo nečakané. Obliecť sa podľa svojho oboru, ale ako druhé pohlavie. Čo na seba účastníci reality šou nakoniec navlečú? A kto bude najlepší?

3.  Produkt a služby

Odhaľte vďaka súťažiacim tie správne kroky, ako ukázať druhým hodnotu vášho produktu alebo služby. Rozkaz znie jasne. Čo najlepšie spropagovať svoj produkt alebo službu. V ďalšej výzve súťažiaci dostávajú 200 Kč a musia ísť rýchlo nakupovať. Kúpenú vec potom musia vylepšiť a svoj výtvor obhájiť pred porotou.

4.  Povesť

Nechajte sa súťažiacimi inšpirovať. Čo robiť, keď vás niekto ohovára? Ako sa obhajovať? Účastníci sú vybraní po dvojiciach. Priamo pred porotou dostávajú niekoľko otázok a musia ohovoriť druhého a sami sa musia vlastnému ohováraniu dobre ubrániť.
Ako to zvládnu? Kto sa zakoktá a nedokáže zo seba vydať ani slovo?

5.  Práca s peniazmi

Súťažiaci odkrývajú svojich démonov a zistia, čo im bráni v zarábaní veľkých peňazí. Musia ukázať, ako dokážu premýšľať o veľkých sumách a obhájiť svoje stratégie pred investormi. Komu sa to podarí? A kto úplne zlyhá?

6.  Leadership

Viesť tím ľudí je jedna z najťažších vecí. A najťažšie je viesť deti. Súťažiaci im musia veľmi jednoducho vysvetliť, čo robia a namotivovať ich. Deti potom budú prezentovať, čo pochopili. Dokážu všetci odovzdať svoju message? Dokážu zvládnuť nečakanú situáciu a ukázať sa ako skutoční lídri?

To všetko uvidíte vo videách zo 6 nabitých nahrávacích dní.

  • Na všetko dohliada profesionálna porota, zostavená z odborníkov v odbore, a rad hostí, ktorí zdieľajú svoje tipy a myšlienky.
  • 12 súťažiacich a 6 dní. Dvaja po každom dni vypadnú.
  • Do veľkého finále nakoniec postúpia iba 2 súperi.

Lenže tým to nekončí. Finalisti budú mať potom 20 dní na vypracovanie poslednej úlohy, s ktorou sa stretnú vo finálovom živom vysielaní 27.5.2015. Tam sa konečne určí, kto je skutočný víťaz.

Buďte pri tom, sledujte a tiež sa staňte značkou.


 

Tags: , , ,

Category: Osobný rozvoj, ePodnikanie, Rôzne

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *